علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو

یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تهیه یک صدا خفه کن آرام در یک گاراژ معمولی ، افزودن یک رزوناتور اضافی د

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تهیه یک صدا خفه کن آرام در یک گاراژ معمولی ، افزودن یک رزوناتور اضافی در سیستم اگزوز موجود است.

مونوکسید کربن و سایر گازهای خطرناک موجود در اگزوز خودرو شما می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند. به محض اینکه گازهای تحت فشار با حجم بیشتری وارد قسمت لوله شوند ، بلافاصله مقداری از انرژی خود را از دست می دهند و با شتاب کمتری بیشتر حرکت می کنند.

در سیستم هزارتوی صدا خفه کن ، سرانجام گازهای خروجی انرژی خود را از دست داده و از بین می روند. صدا خفه کن واقعی بی صدا روی یک ماشین خارجی کاملاً سنگین است و چندین بدنه جداگانه دارد. برای همه افراد ، میزان راحتی بسیار مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید. ضعف دیگر سیستم تهویه مطبوع تاثیر منفی قابل توجه بر روی توانایی حرکتی خودروست که البته این ضعف تا حدی برای خودرو های 4 سیلندر با حجم کم قابل پیشبینی است؛ اما این مورد در ترافیک و در صورتیکه سرنشینان خودرو بیش از 2 نفر باشند راننده را دچار دردسر خواهد کرد.

رانندگی با ماشین تنها در صورتی می تواند لذت بخش باشد که تا حد ممکن صداهای ناخوشایند و ناخوشایند را در خودرو بشنوید. همچنین در طول سفر با ماشینبرای راننده ایمن نیست که به صداهای بلادرنگ بپیوندد - این می تواند منجر به تصادف شود.

همچنین دو گزینه برای مدرن سازی سیستم اگزوز وجود دارد: نصب یک رزوناتور اضافی کارخانه ای بین رزوناتور اصلی و صدا خفه کن ، یا ساخت دستگاهی با دستان خود.

اصالت، کیفیت، و سلامت فیزیکی کالا سه رکن اصلی است که توسط تیم فروش یدک یار جهت جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته شده است. اولین نفر در رزوناتور است. جوشکاری قطعات انتهایی رزوناتور.

ویدئو منیفولد اگزوز و رزوناتور چیست؟ هدف از کاهش سرعت حرکت گاز در لوله اگزوز است موارد خاص: رزوناتور و صدا خفه کن.

روش دوم سرگرم کننده تر است و باید با جزئیات بیشتری توضیح داده شود. اکنون تیونر مطرح بین المللی یعنی برابوس محصولی دیگر در خانواده راکت 900 با نام کامل "جی ال ایی 63 900 راکت ادیشن" را معرفی کرده که ادعا می شود سریع ترین شاسی بلند قانونی(خیابان) دارای فاز تولید اقتصادی، روی کره زمین است!

پس از ارتقاء سیستم اگزوز ، آزمایش عملکرد موتور در حالت های مختلف و تنظیمات اضافی در سیستم تامین سوخت و فیلتر هوا ضروری است. اول از همه ، باید به خاطر داشت که هر یک از روش های ساخت یک سیستم اگزوز "آرام" مطمئناً منجر به افزایش وزن سازه می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن