عرضه قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی و اگزوز-مرکز ماشین آلات سنگین ایران

یکی دیگر از این استاندارد ها قطر اسمی لوله است که تاثیر بسزایی در کاهش فشار منفی دارد. درون اگزوز لوله هایی و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یکی دیگر از این استاندارد ها قطر اسمی لوله است که تاثیر بسزایی در کاهش فشار منفی دارد. درون اگزوز لوله هایی وجود دارد که در حقیقت رابطی بین منیفولد دود، انباره و سر اگزوز می باشد و باید دارای یک سری استاندارد ها از نظر طراحی باشند.

باید بدانید که استفاده از سوخت با اکتان پایین تر نیز موجب ضربه زدن (ناک) در پیشرانه خواهد شد. شرکت پارس خودرو در سال ۱۳۳۵، به شماره ثبت ۵۲۷۲ و با نام شرکت «جیپ» تأسیس شد و با واردات و فروش خودروهای جیپ ویلیز و قطعات یدکی آن فعالیت خود را شروع کرد.

کارایی و عمر مفید لوله را جنس، طول، شعاع قوسها، قطر اسمی لوله و… لوله های رابط اگزوز اصولا قطری بین یک تا دو سانتی متر دارند و فرم کلی آن ها به صورت یک حرف L است.

هر کدام از این بخش ها خود وظیفه ای دارد که البته به طور کلی به خروجی دود و صدای موتور مربوط می شود که در ادامه هر کدام از این بخش ها را تعریف می کنیم. انباره اگزوز تویوتا لندکروز خودرو بخشی از اگزوز است که وظیفه ی آن کاهش سرعن گاز های خروجی بوده تا از این طریف صدای خروج گاز را تا حد زیادی کاهش دهد.

در واقع سیستم اگزوز تویوتا لندکروز خود از چند بخش تشکیل شده است که عبارتند از منیفولد خروجی، لوله های رابط، لوله اگزوز، انبار صدا خفه کن و لوله پخش کننده دود می باشد. باتوجه به اینکه خودروی مورد آزمایش تنها چند کیلومتر کارکرد داشته به همین خاطر بعداز چندبار ترمزگیری شدید از ترمزهای دیسکی آن دود سفیدی بیرون آمد که تعجب و نگرانی شدید مالک را به همراه داشت.به همین خاطر پدال ترمز را در ادامه آزمایش کمتر لمس کردیم تا مشکل جدی برای خودرو به وجود نیاید.البته لازم بذکر است جنسیس از نظر ایمنی در هنگام تصادف توانسته از موسسه آمریکاییNHTSA 5ستاره را دریافت نماید که با سه رقیب خود نیز در این زمینه برابری می کند.

اگر جنس با کیفیت بخرید هیچ تاثیر منفی در خودرو نخواهد داشت. هیچ گاه شما جنس گارانتیدار و بدون کیفیت را پیدا نمیکنید. و گازهای خروجی از اتومبیل را تبدیل به گازهای غیرسمی و بیخطر میکنند. به عنوان مثال، اگر خواسته های بهبود سیستم خروجی گاز با افزایش قدرت روروک مخصوص بچه ها همراه باشد، نوع خاصی از صداقت مورد نیاز است - جریان مستقیم.

بعد از سوختن هوا و بتزین مقداری از هیدروکربن نسوخته، منواکسید کربن، دی اکسید کربنو فسفر با فشار بسیار زیاد پیستون از محفظه احتراق خارج شده و وارد منیفولد یا هدرز می شود.

هر کدام از انباره ها با توجه به جنس ، ابعاد و ویژگی هایش، صدای مخصوص به خودی را تولید می کند. همچین استفاده از روغن های مینرال باعث زودتر فرسوده شدن گیربکس و موتور می شود و سر و صدای بیشتری تولید میکند.

هر خام سوزی ای مصرف بالا ایجاد میکند اما هر مصرف بالایی خام سوزی ایجاد نمیکند. چند هفته ای بود که پی در پی مشغول تست و بررسی خودروهای زیر 100 میلیون تومان و اکثراً چینی بودیم و دیگر از این همه کیفیت و هیجان و لذت رانندگی خسته شده بودیم!

دلیل هفدهم : دور تند و کند فن ها رو بررسی کنید. اگه میخای صدای دزدگیر ماشینای کل خیابون رو در بیاری این اگزوز رو ببند. اگه این سنسور کثیف بشه یکم دیر خودشو گرم میکنه ،پس همین تاخیر سبب میشه کاتالیزور دیرتر گرم بشه (کاتالیزور در یک دمای خاصی کار خودشو درست انجام میده کمتر از اون عملکردی نداره و بیشتر از باعث تخریب زود رس میشه).البته این درمواقعیه که وقتی ماشین سرده.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن