عرضه قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی و اگزوز-مرکز ماشین آلات سنگین ایران

تقریبا تنها اسکوتر 125 سی سی که در هر 2 محور عقب و جلو دارای ترمزهای دیسکی است، کاب اسپرت نام دارد که توسط ان

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تقریبا تنها اسکوتر 125 سی سی که در هر 2 محور عقب و جلو دارای ترمزهای دیسکی است، کاب اسپرت نام دارد که توسط انرژی موتور تغذیه می شوند.

ترمزها در جلو و عقب دیسکی هستند و قدرت مناسبی هم دارند. ترمزها در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای هستند.

در این بخش از بازار می توانید انواع موتورسیکلت های ساخت برندهای جهانی مثل کاوازاکی و هوندا تا نمونه های هندی و چینی را ببینید. ایراداتی در طراحی بدنه این موتورسیکلت به چشم میخورد از جمله ابعاد بزرگ خروجی اگزوز و نیز شکل قدیمی باک.

اجزای اگزوز به ترتیب شامل. البته نقاط قوت ظاهر آن در رینگ های زیبایش خلاصه نمی شود زیرا اگزوز و کاور آن نیز به زیبایی طراحی شده اند. به علاوه پارامتر های قیمت و تولیدی ارزانترین اگزوز پژو توسط گروه صنعتی پیا صنعت نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد.

5. مرحله آخر اگزوز جدید را در جای خود قرار دهید و واشر و بست جدید یا قدیمی آن را در جای خود محکم کنید. برخی افراد میگویند نیسان Z 2023 خودروی جدیدی نیست زیرا از همان کد شاسی Z34 مدل پیشین ۳۷۰Z استفاده کرده و پیشرانه VR30DDTT آن نیز چند سالی است در برخی محصولات اینفینیتی بکار میرود.

هرچند طرح سی جی ها با پیشرانه 200 سی سی ارزان تر از مدل های جدید با حجم 200 سی سی هستند اما دیگر از نظر ظاهری دمده شده اند.

پیشرانه RKV200 دارای نسبت تراکم 8.3 به یک است. باید نسبت به گرفتگی مسیر هوشیار بود، در غیر این صورت بی اثر خواهد شد. هرچند سازنده سفارش کرده در باک آن بنزین سوپر بریزید اما با توجه به نسبت تراکم نه چندان بالا به نظر نمی رسد در صورت استفاده از بنزین معمولی هم مشکلی ایجاد شود.

زین عرض مناسبی دارد و برای ترک نشین هم دستگیره هایی تعبیه شده تا خودش را روی زین حفظ کند. در مقایسه با نسل قبل تفاوت هایی در اندازه مشاهده می شود بدین ترتیب که اکس6 مدل 2020 برابر با 26 میلیمتر در طول، 42 میلیمتر در فاصله بین محورها و 15 میلیمتر در عرض رشد داشته است.

به علاوه اینکه باتوجه به محدودیت تولید آن، ممکن است در پیدا کردن قطعات دچار مشکلاتی شوید. کویر موتور RKV 200 یک موتورسیکلت در کلاس نیکد است که از سال 1390 در بازار کشورمان عرضه شد هرچند که به فروش چندان بالایی دست پیدا نکرد.

البته متاسفانه هنوز در بازار ایران موتورسیکلت های برقی به طور کامل جا نیفتاده اند و از این رو بیش تر اسکوترهای بازار ایران از انواع 125 سی سی تک سیلندر بنزینی هستند. اما عمده تغییر بازار اسکوترها در سال های اخیر اضافه شدن انبوهی از موتورسیکلت های برقی به لیست خرید مشتریان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن