عرضه قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی و اگزوز-مرکز ماشین آلات سنگین ایران

اين کلاس بعد از چندين دهه کم رونق شدن، دوباره جان گرفت و به عضوي محبوب در دنياي موتوري تبديل شد. اين موتورسيک

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اين کلاس بعد از چندين دهه کم رونق شدن، دوباره جان گرفت و به عضوي محبوب در دنياي موتوري تبديل شد. اين موتورسيکلت که در رنگ هاي آبي، سبز، نارنجي، مشکي و بنفش عرضه شده است و رينگ هاي چرخ نيز به رنگ بدنه هستند.

زونتس در سري ZT که در کلاس استريت نيکد قرار دارد در دو نوع R و S در بازار ايران عرضه شده است که اين دو سري تفاوت هاي فني باهم ندارند اما در تفاوت هاي اندکي در ظاهر با هم متفاوتند.

زين اين موتورسيکلت در قسمت جلو، پهن و خوش نشين است که البته اين روزها به لطف افزايش اهميت علم ارگونومي در اکثر محصولات موتوري دنيا ديده مي شود.

اين نحوه طراحي به خاطر نوع کلاس موتورسيکلت و همچنين شکل خاص زين است که البته استفاده از آن براي سرنشين کمي ناراحت کننده خواهد بود. ساختههاي زونتس در کشورمان از سوي دو شرکت متين خودرو زنجان و کوير موتور عرضه ميشود که البته کلاسهاي عرضه شده از سوي اين دو شرکت از هم متفاوت هستند به نحوي که متين خودرو، ساختههاي زونتس را در سري ZT که همين مدل است عرضه ميکند اما کوير چهار کلاس کروزر، اسپرت، نيکد سري Z4 و همچنين مدل مسافرتي اين شرکت را در سبد فروش خود دارد.

در این مقاله سعی بر آن است تعدادی از صداهای غیر عادی که ممکن است از قسمت موتور یا بدنه و سیستم تعلیق خودرو شنیده شود.

همچنین با استفاده از دستگاه دیاگ میتوان با مشاهده مقادیر به دست آمده توسط سنسورها و به دست گرفتن نبض آنها بسیاری از ایرادات خودرو را یافت.

امروزه شاهد تردد تعداد بسیاری از خودروها در سطح خیابان هستیم که روزانه مقادیر بالایی از آلاینده ها را تولید کرده و سبب آلودگی روز افزون هوا و در نتیجه محیط زیست میشوند.

در کشور ما نیز از سال ۱۳۸۱، استفاده از این وسیله زیستمحیطی اجباری شد و بدین ترتیب، از ورود سطح وسیعی از آلایندهها به هوای شهرها و ریه افراد ساکن در این مناطق ممانعت به عمل آمد.

زونتس ZT250 در سال 2014 معرفي شد و بعد از مدل S با يک بهينهسازي، سري S upgrade روي کار آمد و مدل R در واقع جديدترين نمونه از اين موتورسيکلت به شمار ميآيد. صفحه کيلومتر به صورت کاملا ديجيتال طراحي شده است که در وسط با اعداد بزرگ، سرعت را نمايش مي دهد و دور موتور نيز به صورت يک خط در بالا در حال کم و زياد شدن است.

فلاپ هاي زير باک که در هدايت هوا به اطراف و افزايش آيروديناميک آن اثر مطلوبي دارند در همراهي با رادياتور روغن سرد کن قرار گرفته در بالاي پيشرانه و پشت دوشاخه جلو، در عضلاني تر شدن چهره موتورسيکلت نقش به سزايي را بازي مي کنند.

آخرین مطالب