عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

، آييننامه راهنمايي و رانندگي را به شرح زير تصويب نمود: فصل اول ـ تعريفها ماده 1 ـ اصطلاحاتي كه در اين آييننا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

، آييننامه راهنمايي و رانندگي را به شرح زير تصويب نمود: فصل اول ـ تعريفها ماده 1 ـ اصطلاحاتي كه در اين آييننامه، دستورالعملها و پيوست مربوط بكار رفتهاند، داراي معــاني مشروح زير ميباشند: 1 ـ آزادراه: آزادراه به راهي گفته ميشود كه حداقل داراي دو خط اتومبيلرو و يكشانه حداقل به عرض سه متر براي هر طرف رفت و برگشت بوده و دو طرف آن به نحوي محصور بوده و در تمام طول آزادراه از هم كاملاً مجزا باشد و ارتباط آنها با هم تنها به وسيله راههاي فرعي كه از زير يا بالاي آزادراه عبور كند تأمين شود و هيچ راه ديگري آن را قطع نكند.

کاتالیزور همونجوری که از اسمش مشخصه، قطعه تو مسیر خروجی گازهای اگزوزه که با حرارتی بالغ بر 200 تا 700 درجه سانتی گراد که بر اثر عبور گازهای حاصل از احتراق به این دما میرسه کمک میکنه که گازهایی سوختی که در محفظه احتراق فشرده و منفجر شده و تولید گازهایی شامل هیدرو کربن های نسوخته و مونوکسید کربن و دی اکسید کربن و اکسیژن و غیره شده، بواسطه حرارت بالا سوخته و طی واکنش شیمیایی تبدیل به گازهای کم خطری بشن مثل تبدیل مونوکسید کربن به دی اکسید کربن که کم خطر تر میباشد پس نتیجه میگیریم که کاتالیزور گازی رو به خودش جذب نمیکنه بلکه با ایجاد کوره داغ گازهای متراکم و پر خطر برای محیط زیست و سلامتی انسان رو کم خطر تر میکنه .

اگر نگاهی به محیط اطراف خود داشته باشید، خوب می دانید که تعداد خودرو در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و خوردو برای خانواده های امروزی به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.

به دلیل حساسیت در انواع لوازم اگزوز , منبع اگزوز , سر اگزوز , کاتالیزورضمانت و گارانتی آنها حائز اهمیت بوده لذا ما تمام لوازم یدکی و جانبی وارداتی خود را تضمین کیفیت می کنیم که شامل منبع اگزوز Lifan 520 نیز می باشد.

ارسال سریع تمامی سفارشات اگزوز , منبع اگزوز , سر اگزوز , کاتالیزور لیفان 520 به کرج ، قم ، اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، ارومیه ، اراک ، همدان ، بندر عباس ، سمنان ، گیلان ، بجنورد ، مازندران ، کرمان ، رشت ، کردستان ، قزوین ، اهواز ، خوزستان ، عسلویه ، لرستان ، ماهشهر ، بوشهر ، آذربایجان ، هرمزگان ، زاهدان ، شهرکرد ، اردبیل ، ایلام و سایر شهرها و استان های کشور.

• آب بندی واشر سر سیلندر بررسی شود. قیمت این موتور سیکلت جدیدا” خیلی بالا رفته و الان تو بازار 2100000به فروش…

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و قیمت منبع اگزوز Lifan 520 با ما تماس بگیرید. درعینحال هر فن سیستم خنککننده موتور، بهیک رله نیز مجهز است و اگر این قطعه نیز معیوب باشد، میتواند سبب بهوجود آمدن این ایراد شود که با تعویض آن مشکل برطرف خواهد شد.

لنت ها روغنی شده اند و باید تعویض شوند. در این حالت برای رفع مشکل باید یونیت فن تعویض شود.

2- البته در بسیاری از مواقع تنها تعویض شمع نمیتواند مشکل را بهطور کامل برطرف کند و بر این اساس باید انژکتورهای موتور نیز شستوشو داده شود. در این حالت باید شمعهای موتور با نمونهای که کمپانی مونتاژکننده یا سازنده خودرو توصیه کرده است، تعویض شود.

انژکتورها قطعاتی هستند که در بلندمدت و باتوجه بهکارکرد خودرو شما، بهدلیل رسوبات و ناخالصیهای موجود در سوخت، کثیف شده یا بهاصطلاح میگیرند که با شستوشو دادن آنها توسط دستگاهی مخصوص بهاین کار، مشکل رفع میشود. در واقع فن بهعنوان یک قطعه در سیستم خنککننده پیشرانه، دارای یک بخش عملگر با نام یونیت فن است و اگر باتوجه بهمیزان و شرایط متفاوت کارکرد خودرو این قطعه معیوب شده باشد، سبب میشود فن بهشکل یکسره روشن بماند و توانایی خاموش شدن آن را ندارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن