عرضه اگزوز و لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و معدنی - لوازم یدکی ماشین سنگین

اگزوز هم مثل هر قطعه دیگر ماشین، چون جنبه مصرفی دارد، بعد از مدتی خراب شده و باید فکری به حالش کرد. پزو. پرای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگزوز هم مثل هر قطعه دیگر ماشین، چون جنبه مصرفی دارد، بعد از مدتی خراب شده و باید فکری به حالش کرد. پزو. پراید. باماشین خارجی ها مثل سراتو یاام جی وبلریانس. این نوع اگزاست فن تهویه فشارهای بالاتری نسبت به اگزاست فن های پره ملخی تولید می کنند و از آن ها بازدهی بیشتر دارند ، خروجی جریان اگزاست فن تهویه غیر یکنواخت بوده و چرخش زیادی در آن دیده می شود.

اگزوزفن نوعی دستگاه تهویه هوا است که در محیط های خانگی استفاده بسیار زیادی از آن ها می شود. تولید صابون فله در کارخانه های محصولات بهداشتی و شوینده با استفاده از مواد مناسب و باکیفیت داخلی صورت گرفته است.

38. تصمیمات اتخاذ شده در کمیته اقلام بلاتکلیف توسط مسئول تدارکات خارج با هماهنگی مدیر سازمان به فروشنده اطلاع داده شده تا پیگیری های لازم به عمل آید.

چون فرسودگی اگزوز شما سریعتر اتفاق میافتد و در نتیجه، با کوچکترین حادثه یا ضربهای، از دور خارج خواهد شد.

هواکش های صنعتی برای تهویه در درجه اول با هدف است. برای شرکت های خودرو سازی، و بیش از یک صد نوع اگزوز خودرو برای بازار یدکی و صادراتی در شهرستان نیشابور، توانسته است با تکیه بر دانش فنی، طراحی و تولید به روز سیستم های اگزوز، نیروهای متخصص و کارآمد و دارا بودن آزمایشگاه های مجهز جهت انجام تست های ابعادی، عملکردی و دوام، بعنوان اولین متولی در انتقال تکنولوژی کاتالیست کانورتر در کشور و اخذ تاییدیه تولید تحت لیسانس از کمپانی معظم فورشیا faurecia فرانسه که بزرگترین تولید کننده سیستم های اگزوز در اروپا و تامین کننده اصلی پژو فرانسه است و همچنین با عنایت و توجه خاص به الزامات زیست محیطی و استاندارهای جهانی خودرو سازی و تکیه بر رقابت پذیری در کیفیت، قیمت و زمان تحویل در عرصه صنعت جهانی خودرو، به نقش و رسالت عظیم خود در کشور آگاه است و به افق های روشن آینده ای سبز با آسمان آبی می اندیشد.

به دلیل این که نمک های پلاتین، پالادیوم و رودیوم و محلول حاوی نمک های این فلزات سمی می باشند، پروسه بازیافت آنها بسیار خطرناک است و برای بازیافت آنها، نیاز به دانش و تجربه زیادی است.

هنگامی که دریچه های خروجی موتور خودرو باز می شود تا گاز تحت فشار شدید را آزاد کند، صداهای تکانشی بسیار زیادی نیز تولید می شود. در ضمن اگر قدرت خودرو کم و مصرف سوخت هم بالا برود، میتواند نشانهای از پوسیدگی اگزوز باشد.

نيشابور احداث و با تعداد 41 نفر پرسنل شروع به كار كرد، هدف از تشكيل اين كارخانه توليد انواع اگزوز خودروهاي سبك و سنگين به صورت تخصصي عمدتا جهت كارخانه هاي خودرو سازي كشور و در اولويت بعدي صادرات و سپس توليد جهت بازار يدكي مي باشد.

كليه پيمانكاران و يا تامين كنندگان كه توانايي ارائه خدمات اقلام موثر بر كيفيت را دارند مطابق «دستورالعمل ارزيابي و امتياز دهي پيمانكاران و تامين كنندگان داخلي» قبل از قرارداد، حين قرارداد و پس از قرارداد مورد ارزيابي از طرف نمايندگان كيفي، فني و مهندسي و تداركات قرار مي گيرند و عملكرد تحويل و عملكرد كيفي آنان در پايان هر ماه محاسبه و اعلام مي گردد كه ملاك عمل جهت ادامه همكاري در ماه هاي بعد و يا قراردادهاي بعدي خواهد شد.

البته مبدل های کاتالیستی که روی خودروهای تولید داخل نصب می شود پس از حدود ۸۰ هزار کیلومتر باید نسبت به تعویض آن اقدام شود. با کمک و راهنمایی مهندس لزومی با نرم افزار Catia آشنا شدم و به گفته ایشان نقاطی را که از لوله های اگزوز ، بوسیله دستگاه CMM گرفته بودند را وارد برنامه کردم که به طور نا تمام باقی ماند .

آخرین مطالب