به عنوان مثال ، شستشوی فیلم روغن از دیواره های سیلندر ، در نتیجه ، سایش شدید سیلندرها و گروه پیستون.
اما این ترمز ها بسیار پر قدرت می باشد به طوری که در سرعت های بالای ۶۰ کیلومتر در ساعت اطمینان بیشتری به موتور-سوار خود میدهند و در سرعت های متوسط رو به بالا کنترل موتور سیکلت از دست خارج نشده و موتورسیکلت با حفظ تعادل کامل متوقف می گردد.
موتور سیکلت ۲۵۰ سی سی زونتس اس دارای یک انجین با حجم اتاق احتراق واقعی ۲۴۹ سی سی با توان ۱۸ کیلوات و گشتاور ۲۳ نیوتن متر به همراه گیربکس ۶ دنده با سیستم خنک شونده هوا-خنک و یک کاربراتور روغن و سیستم استارت الکتریکی و اولین سیستم EFI ( انژکتوری) در بازار ایران با میزان مصرف متوسط سوخت ۲.۳ لیتر در هر ۱۰۰Km با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.
که با توجه به میزان مصرف سوخت نسبتا پایین خود در رده ۲۵۰cc شما را قادر خواهد ساخت تا با یک بار سوخت گیری مصافتی بین ۲۶۰ الی ۳۲۰ کیلومتر را طی کنید. این کمک فنرها کارکرد خوب و قابل قبولی دارند و درواقع یک تناسب بین نرمی و هندلینگ را به وجود آورده اند.
بد نیست اشاره کنیم که منظور از سیستم تعلیق مونوشاک که در بعضی از موتورها نیز دیده می شود، به معنی وجود یک کمک فنر در عقب است.
به همین دلیل بیشتر در پارکینگها به چشم می خورد تا در خیابانها! آینه های این موتورسیکلت دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بوده و میتواند به خوبی پشت سر راننده را نشان دهید. در دهه ۷۰ قرن ۱۹ میلادی افزایش آگاهی اجتماعی و قانون گذاری های مرتبط با کاهش آلایندگی های فسیلی موجب شد خودروسازان قطعه ای را طراحی کنند که مانند فیلتر عمل می کرد و از ورود اکثر گازهای نام برده شده به محیط اطراف جلوگیری می کرد.
سیستم های اگزوز QuickSilver توسط استاد کاران وصنعتگران حرفه ای ساخته می شود تا از کارایی ، صدا و ظاهر عالی محصولات اطمینان حاصل شود ، همچنین سیستم های QuickSilver به مدت 25 سال گارانتی ضد زنگ دارند.
فیلترهای ماده تیتانیوم می توانند برای کاهش میزان بخار اگزوز استفاده شوند. دوشاخ عقب با یک طراحی خرپا شکل، کمی از نظر ظاهری با نمونه های معمولی و رایجی که روی موتورهای دیگر می بینیم فرق دارد و شما را یاد یک طراحی خشن و صنعتی می اندازد.
کمک های زونتس در جلو از نوع تلسکوپی معکوس و در عقب از یک تک کمک فنر استفاده شده که باز هم همانند راهنماهای این موتورسیکلت کمک فنر عقب آن دقیقا همان کمک فنر مورد استفاده شده در تریل روان ۲۰۰ می باشد و رانندگی با آن بسیار دلپذیری را در پیست های مسابقه فراهم می کند و علت استفاده از این کمک فنر به دلیل کلاس درون شهری این موتورسیکلت نیمه اسپرت است که برای جاده ها و خیابان های پر چاله چوله هم کاملا کارا بوده و می توان از آن استفاده نمود.
موتورسیکلت زونتس ۲۵۰ اس با طراحی مدرن خود با الگو گیری از شخصیت های فیلم transformers طراحی گردیده است تا بتواند با ظاهر خود بیانگر قدرت و عظمت خود در رده یک موتورسیکلت دو منظوره شهری و اسپرت باشد. رینگ های زونتس اس ۲۵۰ نیز در رنگ های آبی بسیار تیره، آبی کم رنگ، سبز، زرد و قرمز بوده که با ترکیب با رنگ قهوه ای روشن در جهت القای هر چه بیشتر حس اسپرت بودن آن به واسطه رینگ های تمام فلزی آلومینیم دارای ۵ پره ستاره ای زوج می باشد.
مقالات مشابه
- نسل جدید ماشینهای F1؛ هیولاهای چشمنواز :: ورزش سه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- برنامه صدای اگزوز ماشین ها
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟
- واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟
- علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو