6-بوی روغن داغ:زمانی که موتور ماشین گرم شده باشد بیشتر به مشام میرسه. دلیل اون هم گرم شدن لنت های ترمز هست. دلیل اون وجود بنزین خام هست. ولی تو ماشین های جدید وانژکتوری به دلیل وجود سیستم های تبخیر کننده مانع از انتشار چنین بویی میشن.
دلیل اون هم نشت روغن به داخل چند راهه یا منیفولد خروجی. قدرت خروجی در موتورهای وانکل نیز بیشتر و روان تر است.زیرا هر عمل احتراق گردنده ها (rotor) را بیش از 90 درجه می چرخاند, و output shaft بازای هر گردش rotor 3 بار به چرخش در می آید, که به ازای هر عمل احتراق (جرقه زنی) output shaft بیش از 270 درجه به چرخش در می آید.این بدین معنی است که یک موتور دوار تک گردنده ایی توان خروجی آن برای سه چهارم گردش output shaft بازای هر گردش گردنده می باشد.این را با یک موتور تک سیلندر پیستونی مقایسه کنید, که در مدت هر عمل احتراق بازای 2 دور گردش پیستون, میل لنگ 180 درجه می چرخد یا به عبارتی يك چهارم گردش میل لنگ به ازای هر سیکل پیستون.
اگر این نشتی از میل لنگ و واشر اون باشه باعث میشه که روغن به همه جا پاشیده بشه ومقداریش بر روی منیفولد بریزه و بسوزه.
امروزه تیونرهای مدرن در گوشه و کنار جهان روی شانه غولهای مهندسی خودرو ایستادهاند و هرروز برگی جدید برای شیفتگان این بخش جذاب دنیای خودرو رو میکنند.
حتی اگر شما به طور مداوم و برای این که سطح روغن پایین نیاید به خودرو روغن اضافه کنید، روغن سوزی کماکان یک مشکل بزرگ به حساب میآید.
رینگهای بزرگ با لاستیکهای پهن، ارتفاع زیاد و غیرعادی خودرو از زمین به همراه سیستم صوتی چندین هزار وات و بلندگوهای زیاد از خصوصیات سبک داب است. مربوط میشه به گیربکس. که تو ماشین های کاربراتوری و قدیمی چون مقداری بنزین تو حوضچه کاربراتور باقی میمونه این بو تو فضا پخش میشه.
حتی درون قسمت عقب نیز، فضا و امکانات بـه وفور یـافت مـیشود و نیـاز نیست بـه حال سرنشینان عقب نگران باشید. آلومینیوم در خودروسازی با وجود نقش برجسته فولاد در خودروسازی، با توجه به دلایلی مانند نگرانی درباره پایداری فولاد در بلندمدت و نیز لزوم سبک تر شدن اتومبیل، سهم فولاد در خودرو به تدریج کاهش می یابد؛ به گونه ای که تولیدکنندگان استفاده از مواد سبک تر مانند آلومینیوم و کامپوزیت های پلاستیکی را در خودروهای خود افزایش داده اند.
اما گر این بو به مشام رسید ناشی از خرابی در خطوط انتقال بنزین هست یا دریچه تهویه باک بنزین. این بو به مشام میرسه.
اگر هنگام رانندگی و تو شرایط عادی این بو به مشام رسید ممکن هست که ترمز دستی بالا باشه. یا ترمز های ناگهانی و با شدت زیاد بزنید این بو به وجود میاد. در سال ۱۹۷۲ به قابلیت استفاده از این مواد در مبدلهای کاتالیستی پی بردند.
اگزوز خودرو یکی از مهمترین قطعه در وسایل نقلیه می باشد. 1- بدون دود: موتور سالم دود نمیکند و وقتی انگشت به لوله اگزوز میزنیم انگشت نباید چرب و سیاه شود. در موتور سیکلت زمانی که رله نیم سوز شود و همزمان با کار کردن موتور سیکلت دمای آن افزایش یابد، باعث میشود موتور سیکلت خفه کند.
مقالات مشابه
- آموزش فارکس - امیدینو.ترید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین
- بهترین چادر مسافرتی [ 10 مارک پرفروش ایرانی و خارجی ]
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟
- املاک و مستغلات - winwindubai
- جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟