صداش با هدرز چقدر فرق کرد؟

لوله های هدرز با دستگاه هایی همچون سی ان سی با ظرافت بسیار بالا جوش داده شده اند تا در یکجا جمع شوند و به یک

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

لوله های هدرز با دستگاه هایی همچون سی ان سی با ظرافت بسیار بالا جوش داده شده اند تا در یکجا جمع شوند و به یک لوله خروجی تبدیل شوند (محل تجمع لوله ها کالکتور نام دارد) و این قطعه بعلت ساختار درونی صاف و صیقل داده شده جریان گاز را براحتی از خود عبور میدهد و تراکم فشار در محل کاکتور ها بوجود نمیاید. موتور تقویت شده ،شتاب و سرعت در حد elx ر . برخی حتی برای دستیابی به نتیجه خیره کننده تر و در چنگ داشتن قدرت بالای 200 اسب بخار در اتاق پراید، به سراغ پیشرانه هایی نظیر SR20 نیسان می روند که قابلیت تقویت پذیری بالاتری نیز نسبت به خانواده پیشرانه های سری B مزدا دارد. موتور خودرو در پشت سر راننده قرار گرفته است تا تقسیم وزن بهتری داشته باشد و مرکز ثقل خودرو را در وسط قرار دهد. این خودرو همچنین تنها یکی از سه پیکاپ هنسی با قدرت فراتر از 1000 اسب بخار بوده و در کنار دو خودروی دیگر یعنی جیپ گلادیاتور ماکسیموس و ماموت 6 چرخ قرار می گیرد. در این محصول روشن شدن فن دور کند از دمای حدود ۹۶٫۸ در حالت فابریک به دمای ۹۰٫۸ درجه کاهش داشته و در دمای حدود ۸۵ درجه خاموش میشود.

از این رو موتور ملی EF7 با مشکلات عدیده کیفیتی ، هیچگاه نتوانست با موتور TU5 رقابت کند. بعضی از دوستان از سرسیلندر های بی ۵ استفاده کردن که زیاد موافقش نیستم چون حجم محفظه احتراق اون سرسیلندرها بزرگه ، ضریب تراکم رو از دست میدید و چندان جالب نیست. رنگ سفید کارکرد کیلومتر سوخت بنزین بیمه شخص ثالث ماه حجم موتور گیربکس دستی. مدیر تعمیرات موتور و گیربکس ۴. پارس ELX با موتور XUM پسرفت کرد دنده 6 - مجله آنلاین تخصصی … ر واقع هدف از ساخت و نصب آن برروی خودرو افزایش سرعت تخلیه گازهای حاصل از احتراق یا بطور تخصصی تر عدم فشار بیشتر روی موتور یا همان بک پرژر و همچنین بهبود قدرت خروجی موتور میباشد(درواقع با هموار یا آسان کردن راه برای خروج گاز های حاصل از احتراق به موتور کمک میکند تا نتیجه مطلوب تری را از واکنش شیمایی درون محفظه احتراق به پیشرانه خودرو منتقل کند). به همین علت است که شرکت ها اقدام به ساخت هدرز کردند. د - آسنکرون با راه انداز خازن دايمي ( PSCM) درون اين موتور ها کـه داراي قدرت کم تري نسبت بـه موتور هاي قبلي هستند از يک خازن کـه با سيم پيچ کمکي سري بسته شده هست استفاده شده و کليد گريز از مرکز ندارند بنابر اين خازن بـه همراه سيم پيچ کمکي هميشـه درون مدار باقي است.

مقایسه سه کراس اوور پرطرفدار سانتافه اسپرت در برابر فورد اج و نیسان موارنو یک جمله معروف هست که میگوید؛ اگر در ظاهر خودتان احساس خوب و با نشاطی دارید، پس در باطن تان هم احساس خوبی خواهید داشت. شاید دیدن چنین خودرویی در آمریکا چندان عجیب نباشد، اما اینکه یک ژاپنی خواسته منطبق بر اصول آمریکایی تعریفی تازه از خودروهای کلاسیک اسپرت را ارائه دهد، می تواند بیانگر بین المللی شدن فرهنگ ماشین بازی درچهار گوشه دنیا باشد. در قسمت عقب خودرو، منبع اگزوز خوش صدای برند GREDDY را مشاهده میکنیم که به صورت مایل نصب شده که برگرفته از مدلها و نمونه خودروهای تیونینگ شده ژاپنی است. کلیدهای ضد سرقت فورد آمدهاند تا مانع از افزایش آمار سرقت خودروهای کیلس یا بدون کلید شوند. رینگها بدون تاب و بالانس شده هستند . است؟ صفحه و دیسک بر روی یکدیگر قرار دارند و با هم کارایی کلاچ را تکمیل میکنند ، به عبارت دیگر این صفحه دیسک است که میتواند خودرو شما را بسیار روان یا بسیار بدکار جلوه دهد ، حتی ممکن است شما گیربکس بدون ایراد و عالی داشته باشید اما صفحه دیسک رو به اتمام باشد و در نتیجه در هنگام شتاب اولیه بدنه خودرو دچار لرزه شود.

این موتور در نمونه های مسابقه ای Z4 GT3 قرار داشت و 540 اسب بخار قدرت تولید می کند. احتراق بعدی به طور سریع صورت گیرد و اگر عمل خارج شدن این گاز بطور سریع صورت نگیرد متاسفانه عمل احتراق بعدی بازده لازم را نخواهد داشت و درواقع بک پرژر یا همان تراکم گاز در اثر وجود گاز حاصل از احتراق قبلی در لوله و به تبع آن مانع شدن این گاز از ورود هوای تازه درون سیلندرها رخ میدهد که در پیشرانه موتور تاثیر منفی خواهد گذاشت. دریچه های گاز وسایل نقلیه که به صورت سنتی و مکانیکی کنترل می شدند، حال در ماشین های مدرن توسط کامپیوتر ماشین کنترل می شوند. و همین طور در صورت تعویض به موقع فیلتر ها می توانیم بایگانیهای فیلتر روغن سانتافه 2400 - اطلاعات انواع فیلتر روغن /فیلتر-روغن-سانتافه-2400هیوندای سانتافه مدل 2014 به بالا با موتور 2/4 لیتری ix45 میزان روغن مورد نیاز:5 لیتر با فیلتر .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن