هدرز XU7 ساخت EngineArts مانند تمام محصولات دیگر دارای ۲ سال گارانتی می باشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرز از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد. طراحی و ساخت این قطعه یک فرآیند وقتگیر و پر هزینه محسوب میشود به همین دلیل بسیاری از خودروسازان به صورت فابریک ان را بر روی خودروها نصب نمیکنند. هدرز دارای طراحی خاصی است و باید سطح آن در داخل کاملا صاف و صیقلی باشد چرا که وجود زبری در سطح باعث ممانعت در خروج گازها میشود. با زدن دکمه درخواست عضویت، آی دی مدیران گروهی که این آگهی در آن منتشر شده است، به شما نشان داده میشود که با کلیک روی آن میتوانید در تلگرام برای مدیران آن گروه پیام ارسال فرمایید و از آنها تقضای ارسال لینک گروه نمایید. از طرفی تیراژ تولید برخی از موتورها بقدری زیاد است که شرکتهای زیرمجموعه کمپانی خودروساز مادر، باید از هر قطعه آن (مثل منیفلد چدنی) روزانه هزاران عدد تولید کرده و به خط مونتاژ ارسال کنند در حالی که تولید هدرز با این تیراژ تقریبا نشدنی بوده و علت این امر فرآیند پیچیده تولید و قالبها و فیکسچرهای فراوان، در کنار استفاده بسیار از ماشین آلات CNC گرانقیمت و در نهایت جوشکاری تیگ (آرگون) بسیار تخصصی توسط جوشکاران حرفه ایی آن است.
وزن سبک و فضای زیاد محفظه پیشرانه، مهمترین ویژگیهای پراید است که آنرا به گزینهای ایدهآل جهت نصب پیشرانههای قدرتمند و تبدیل آن به گرگی در لباس گوسفند کرده است. استفاده از دو کوئیل برای دستیابی به قدرت بیشتر : اما پیدا کردن قطعه ای که توان تحمل ولتاژ بالا را داشته باشد و عایق بندی مناسبی هم داشته باشد سخت است که به نظر من برای اینکار به قطعه ای که در خودروهایی که از دو سیستم جرقه برای مسابقات طولانی مدت استفاده می کنند می توان تکیه کرد. در این سطح از تیونینگ - پاشش سوخت و مقادیر جرقه زنی تغییرات اساسی انجام میشود که با افزایش شتاب و توان خودرو و سرعت اولیه در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد با افزایش قدرت قابل مشاهده میباشد . کشورهای گوناگون در شرایط آب و هوایی ،اختلاف ارتفاع، فشار و دمای هوا،کیفیت سوخت و استانداردهای آلایندگی با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند، در نتیجه این ناهمسانی ها کارخانه سازنده خودرو مجبور است ایسیو یا همان کامپیوتر خودرو را به به صورت کلی و به گونه ای تنظیم کند که با شرایط کشورهای مختلف تطابق و سازگاری داشته باشد و خودرو بتواند از سوخت هایی با کیفیت زیر استاندارد لازم نیز استفاده کند.
BBK: نام این برند اختصار نام موسسین کارخانه است که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان هدرز در دنیاست. روشهایی نظیر نصب میل سوپاپهای اسپرت با زوایای متناسبتر جهت بهبود راندمان تنفسی و افزایش گشتاور در دور پایین، نصب فلایویلهای سبکتر جهت بهبود تراتل ریسپانس، شمع و وایر بهتر برای تولید جرقهای قدرتمندتر، نصب فیلترهوای اسپرت و تغییر مجموعه کیت مکش هوا، پورت و پولیش سرسیلندر، نصب انژکتورهای دبی بالاتر (نظیر انژکتورهای 206 تیپ 5)، ریمپ ECU و یا نصب چیپ تیونینگ و نهایتا نصب هدرزهای اسپرت از جمله راهکارهای موجود هستند. سوای از مسئله تقویت تعلیق و ترمز پراید، روشهای متداول تقویت این خودرو از نظر قوای محرکه را میتوان به چهار بخش کلی تقسیم کرد: تقویت با حجم استاندارد، حجم زدن، ترکیب پیشرانه با قطعات بلوکهای بزرگتر و نهایتا نصب پیشرانههای قدرتمندتر خانواده مزدا، فورد و نیسان. چهار پیستون مستحکم هر چهر سیلندر توسط میل لنگ فورج کنترل میشوند. ضمن آنکه تمامی لوازم نام برده اعم از فلایویل سبک، هدرز و شمع و میل سوپاپهای متنوع به سادگی برای پراید در دسترس هستند.
در مرحله بعد باید به این مسئله توجه کرد که تمامی خودرو های تحت پوشش برای ریمپ بر روی داینومومتر تست و تحت آنالیز و آزمون و خطا قرار گرفته اند.روی داینو تمامی پارامترهای مربوط به موتور خودرو را می توان به صورت زنده (real time) مشاهده کرد در نتیجه در هر لحظه میتوان تشخیص داد آیا تغییراتی که در حال اعمال بر روی نرم افزار خودرو هستند بهینه اند یا خیر. لطفا پیش از انجام معامله از اصالت کالا یا خدمت ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. این روزها با توجه به افزایش قیمت خودرو، بسیاری از افراد به دنبال تقویت خودرو هستند و طبیعتا با افزودن قطعاتی این کار را انجام میدهند. شناسایی انواع مدلهای BP و پروسه تقویت و تیونینگ آن خود نیازمند یک نوشتار جداگانه است. همچنین ترموستات باید با نمونه دمای پایینتر تعویض شود تا پیشرانه قادر به حفظ دمای نرمال خود باشد. ریمپ STAGE2 برای مشتریانی که تمایل به افزایش قدرت و شتاب اولیه خودروی خود در جاده های بیرون شهری دارد انجام میشود . این عمل یعنی هدایت و خارج کردن گاز های ناشی از احتراق، در اکثر خودرو های امروزی توسط مانیفلد ها انجام می گردد. این موضوع را باید ناشی از رگ و ریشه مزدایی پراید دانست.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟
- ماشین فیلتر اگزوز
- هدرز موتور M15 (تیبا) تولید EngineArts