دلیل اصلی خروج دود آبی و سفید از اگزوز ماشین

تصورکنید با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی هستید. از علایم نشاندهنده زمان مناسب تعویض لنت ترمز، روشن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تصورکنید با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی هستید. از علایم نشاندهنده زمان مناسب تعویض لنت ترمز، روشنشدن چراغ اخطار اتمام لنت در جلو آمپر است. سیستم ترمز ماشین یکی از سیستمهای بسیار مهم و فوق ایمنی در تامین امنیت جانی سرنشینان خودرو است که علاوه بر اهمیت خود آن، نحوه ترمزگرفتن درهنگام رانندگی و جلوگیری از بروز تصادفات نیز اهمیت ویژهای دارد.

در سیستم ترمز خودروهای جدید علاوه بر استفاده از فشار روغن ترمز، سیستمهای الکترونیکی نیز بهکار گرفته شدهاند که باعث ارتقای کیفیت ترمزگیری میشود (ترمز ضد قفل).

مجموعه اگزوز وانت نيسان 2000 توخالی گالوانیزه یا همان منبع اگزوز نیسان تولیدی با کیفیت شرکت پارس اگزوز میباشد.نسل سوم نیسان جونیور (به انگلیسی: Nissan Junior)، که در ایران با نام های زامیاد ۲۴، نیسان آبی و سایپا آبی شناخته میشود.

پشت فرمان بنشینید تا در یک رقابت هیجان انگیز دیگر شرکت کنید ، شما تنها نیستید و کلی راننده دیگر در بازی حضور دارند که شما باید آن ها را از سر راه بردارید .

یکی دیگر از قطعات مهم در سیستم ترمز که باید در بازدیدهای دورهای مورد توجه قرارگیرد، لنتهای ترمز هستند. این سرعت معادل بیش از ۳۳ متر بر ثانیه است؛ ناگهان عطسه میکنید. که در این حالت، چشمها حداقل یک ثانیه بسته میماند.

در موتورهای بزرگتر ممکن است از یک فیلتر بزرگ و یا دو فیلتر (دو قلو) استفاده شود. نشت در سیستم سوخت رسانی خودرو شایع ترین دلیل آتش سوزی در خودروها است.

اگرچه این تیونینگ ها رندرهایی هستند که تنها پیشنهاد این وبسایت برای ارتقاء خودروها است اما این کار با استقبال بسیار خوب مخاطبین ما قرار گرفت و نیرویی مضاعف به ما منتقل کرد تا بتوانیم این راه را ادامه دهیم و دیگر خودروهای پرفروش بازار را تیونینگ کنیم.

همچنین در تمامی کاتالیک کانورتورها، اکسیت ازت که مادهای سمی است به گاز ازت که یک گاز بیخطر به حساب میرود، تبدیل میشود. خودروهای تولیدی جدید، مجهز به سیستمهای پیشرفته ترمز ضد قفل (ABS) هستند که یکی از مزایای آن جلوگیری از قفلشدن چرخها در هنگام ترمزگیری شدید بر روی سطوح لغزندهای همچون جادههای برفی و یخزده است که این امر باعث کاهش احتمال تصادفات شدید و عملکرد صحیح سیستم فرمان شده و مانع انحراف خودرو میشود.

با توجه به نفوذ بخار و تشکیل قطرات آب و کاهش عملکرد سیستم ترمز ضروری است، طبق توصیه کارخانه سازنده خودرو پس از ۲ سال و یا طی نمودن ۴۰ هزار کیلومتر نسبت به تعویض کامل روغن اقدام و هواگیری دقیق صورت پذیرد.

درصورت بروز ایراد درسیستم ترمز یک لامپ اخطار در جلو آمپر روشن میشود که در این صورت سیستم ترمز ضد قفل به شرایط ترمز معمولی میگردد.

آخرین مطالب