دلایل اصلی پت پت اگزوز ماشین

نمای ظاهری موتور سیکلت زونتس 250 به وضوح از شخصیتهای سری فیلمهای تخیلی تبدیل شوندگان الگوبرداری شده است؛ طوری

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نمای ظاهری موتور سیکلت زونتس 250 به وضوح از شخصیتهای سری فیلمهای تخیلی تبدیل شوندگان الگوبرداری شده است؛ طوری که وقتی از نزدیک به این محصول مینگرید، احساس میکنید که هر آن امکان دارد این موتورسیکلت تبدیل به یک ربات مسلح شود.به هر حال این سبک طراحی میتواند مورد توجه برخی از مشتریان قرار بگیرد و رضایت ایشان را جلب سازد اما از طرف دیگر شاید برخی افراد نیز ظاهر کلاسیک و متعارف سایر محصولات استریت یا نیکد را بیشتر بپسندند.

یعنی در هر مرحله ما نیاز داریم بدانیم در روزهای هفته های آتی یا ماه ها و سال های بعدی چه مقدار یا چه تعداد از قطعات مصرفی را نیاز داریم و این نیاز به مدیریت و برنامه ریزی بخش خرید و ترانزیت کالا و حمل و همچنین مدیریت نیازها دارد پس بررسی موجودی انبار و بررسی تقاضای شده توسط کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد، قطعات به چند بخش تقسیم می شوند که در هر بخش از این قطعات با هم جوش خورده و تشکیل یک قسمت از اجزای ماشین را میدهند معمولا دستگاه های کارخانه فشرده موجود باشد.

پس از اطلاع از کارلا فای تاکر ، داستان هانس اشمیت ، تنها کشیش کاتولیک اعدام شده در ایالات متحده را بخوانید. تا سال ۹۱، وجود یا عدم وجود کنیستر و کاتالیستها در مراکز معاینه فنی داخل کشور سنجیده نمیشد.به موجب طرح جامع کاهش آلودگی هوا «آزمون صحت کاتالیست کانورتور و کربن کنیستر در معاینات فنی خودروها به منظور صدور برگه و برچسب معاینه فنی از ابتدای سال ۹۱ اجباری است».

اگر به هر دلیل این قطعه کارایی خود را از دست دهد و یا دچار مشکلاتی شود، عملکرد خودروی ما تضعیف شده و ممکن است با مشکلاتی در این زمینه روبرو شویم. چند سالی میشود که شرکت «متین خودرو» زونتس 250 را به دست مشتریان ایرانی رسانده و ما در وبسایت دیجیاتو قصد داریم تا نگاهی به مشخصات ظاهری و فنی این موتور سیکلت خیابانی ۲۵۰ سی سی بیاندازیم.

از نظر نرمـی کمک فنر حتما گفت نرمـی لازم به منظور سواری های Off-road را ندارد اما بسیـار مناسب به منظور سواری های شـهری و جاده های خاکی بوده و به دلیل دارا بودن قابلیت تنظیم مـیتوان ارتفاع موتور را بـه راحتی تنظیم و کمـی بـه نرم دست پیدا نمود کـه این خود یک امتیـاز مـیباشد.

سنتناریو در بخش کابین خود نیز به طور گسترده از فایبر کربن بهره برده تا وزن خودرو کاهش قابل توجهی پیدا کند. شتاب 0 تا 60 این موتور سیکلت 144 کیلوگرمی برابر با 3.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن معادل 145 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است؛ اما در عمل احتمالا نمیتوان با آن از 140 کیلومتر بر ساعت فراتر رفت.

در این مطلب از میهن پست نگاه دقیقی به موتور سیکلت زونتس 250 خواهیم داشت و ویژگی های آن را باهم بررسی میکنیم.

میانگین مصرف سوخت زونتس 250 برابر با 3.2 لیتر هر 100 کیلومتر برآورد میشود که مصرف سوخت متعادلی نسبت به حجم باک 11 لیتری این موتور سیکلت خواهد بود. پس اگر چکه کردن آب و خروج آب از اگزوز خودرو در فصل گرما و هوای گرم را مشاهده نمودید حق دارید که نسبت به بخش فنی خودروی خود شک کنید.

دومین علامت رایجی که میتوانید بگویید شمع موتورسیکلت خراب است برگشت مجدد آتش پس از شنیدن یک صدای بلند و نابهنجار مانند ترکیدن چیزی از محفظه احتراق در موتور است که از اگزوز به گوش میرسد.

نمایشگر ۱۰.۱ اینچی لمسی در کنار سیستم ثبت دادههای خودرو اعم از سرعت، شتابهای وارده به خودرو و زمان طی پیست، از دیگر امکانات موجود در سنتناریو است.لامبورگینی تولید ۴۰ دستگاه سنتناریو را برنامهریزی کرده که ۲۰ دستگاه کوپه و ۲۰ دستگاه رودستر انواع این خودرو را تشکیل میدهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن