خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

اگر بوی بنزین در زمستان وجود دارد ، اجاق گاز را با تمام توان روشن کنید و درهای جلو و عقب را یکی یکی باز کنید

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر بوی بنزین در زمستان وجود دارد ، اجاق گاز را با تمام توان روشن کنید و درهای جلو و عقب را یکی یکی باز کنید تا تهویه داخلی شود.

هدرز در واقع سیستم استخراج گاز و دود از داخل موتور میباشد ، متاسفانه منیفولد اورجینال اتومبیل ها نمیتوانند این گازها را به صورت کامل از موتور خارج نمایند و در نتیجه توان موتور کمتر شده که در نهایت منجر به کاهش شتاب میگردد ، اما زمانی که هدرز را نصب میکنید تفاوت را کاملاً حس میکنید به نوعی که در تعویض دنده و همچنین در دورهای بالا گپی نخواهید داشت و توان خروجی بیشتری از موتور خواهید دید چراکه گازها به صورت کامل از موتور خارج میشوند.

نوک میله یا گوشی مخصوص ( استاسکوپ ) را روی قطعات مختلف بگذارید ، به این ترتیب صداهای غیر عادی را آسان تر می توان آشکارسازی کرد .

طراحی این منبع اگزوز به گونه ای است که صدای بم از خود تولید نمیکند و صدای آرام و شهری است که بیشتر صدای شبیه صوت ایجاد میکند. با داشتن کاپوتی که کیلومترها ادامه دارد و صندوق عقب بسیار کوتاه و درهای گالوینگ نمادین، SLS GT AMG Coupe شبیه هیچ سوپرکار دیگری نیست.

اگر بو در تابستان در کابین ظاهر شد ، پس برای تهیه پیش نویس باید تمام درها و همچنین صندوق عقب را باز کنید. با این حال ، این روش بسیار پر زحمت است و تضمین نمی کند که بو از بین برود.

در صورت بروز مشکل در مخزن ، هواشناسی بی فایده است ، زیرا باید تغییر کند. اگر از موتور بوی بسیار بدی به مشام میرسد نباید آن را حرکت بدهید و وقت آن است که آن را تا تعمیرگاه بکسل کنید.

اگر اولین باری است که نمی توانید از بوی سوخت خلاص شوید ، باید روش را تکرار کنید. 5. سیستم خنک کننده ماشین را بررسی کنید، چون ممکن است دمای موتور بالا باشد. چرا موتور های بنلی تا این حد محبوب شدند؟

یکی از این محصولات روی لکه بنزین پاشیده می شود. برای سرعت بخشیدن به این روند می توانید از پنکه استفاده کنید. 1. هوازدگی این روش حذف موثرترین است ، به شما امکان می دهد بخار بنزین را به سرعت پراکنده کنید.

در زیر متداول ترین راه های خلاص شدن از شر این مشکل دشوار است. قبل از تلاش برای از بین بردن بوی بنزین از محفظه مسافر ، باید علت آن را از بین ببرید ، و برای این کار - خرابی سیستم سوخت یا نقص عملکرد مهر و موم ها روی درها ، چراغهای جلو و سایر قسمت های خودرو را از بین ببرید.

هرگاه تسمه بر روی قسمت پهن پولی محور محرک قرار میگیرد، در سمت دیگر تسمه بر روی قسمت باریک پولی و بلعکس قرار میگیرد که موجب تبدیل دور متداول بدون قطع زنجیرهی انتقال نیرو میشود. علاوه بر این ، آنها می توانند ازن داخلی را انجام دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن