خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

2011: عرضه موتورسیکلتهای W800، Ninja ZX-14R (ارتقاء یافته ZX-14) و Versys 1000 (بزرگترین مدل در خانواده Versy

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

2011: عرضه موتورسیکلتهای W800، Ninja ZX-14R (ارتقاء یافته ZX-14) و Versys 1000 (بزرگترین مدل در خانواده Versys). این موتورسیکلت گران قیمت ترین موتورسیکلت تریل در رده 200 تا 250 سی سی موجود در بازار ایران میباشد موتوری که به لحاظ قیمت و امکانات…

کلمه اسپانیایی Vaqueoro (بَکِرو) به گاوچرانهای اسبسوار شبه جزیره ایبریا (اسپانیا و پرتغال امروزی) ارجاع دارد. ECU وظیفه هماهنگی و کنترل دستگاه های انژکتوری را بر عهده دارد که با اتصال کابل CAN BUS فرامین را انتقال می دهد. خودرویی که یکی از بی نظیرترین سیستم های فنربندی و تعلیق را داشت.

فشردگی اتصال ، همانند مدل های قبلی ، با استفاده از حلقه های مسی و یک طناب آزبست حاصل شد.

ابتدای سال ۱۴۰۰، اعلام شد باید همانند دو سال گذشته یک هفته قبل از ورود به طرح ترافیک، وضعیت رزرو خودرو از طریق سایت تهران من انجام شود. این سری موتورسیکلتهای تورینگ کاواساکی در سال 2007 در بازارهای اروپا و کانادا و در سال 2008 در بازار آمریکا عرضه شد.

همچنین جهت ایجاد مانع در برابر ورود هرگونه ذرات و آلاینده به داخل سیستم از وسیله ای به نام اگزوز استفاده می شود. تقریبا هر ده سال یک بار کاواساکی یک مدل جدید موتورسیکلت اسپرت میساخته است که آمیزه ای از عملکرد بالای انجین و فرمانپذیری عالی و در عین حال راحتی و کارآمدی بوده اند.

برندهایی چون نولان( کلاه ایمنی مورداستفاده درپیست های مسابقات جهانی جی پی ) لاستیک پیرلّی ایتالیا ( یکی از معتبرترین برندهای جهانی صنعت لاستیک سازی) آلپاین استار ایتالیا ( لباس های ورزشی مخصوص برایموتورسواران و دوچرخه سواران حرفه ای و همچنین پوتین های مخصوص) اس پی دی (لباسهای ورزشی مخصوص موتورسواران حرفه ای )، اگزوز آکروپوویچ (اگزوز فوق العاده سبک و از جنس کربن مخصوص موتورسواران حرفه ای ) اکربیس و برندهای بی شمار دیگر ، با عقد قرارداد با گروه تجاری فستوس نمایندگی انحصاری خود را به این شرکت تجاری خوشنام واگذار نمودند.

Versys همان پلتفرم دو موتورسیکلت 650 سیسی دیگر کاواساکی، یعنی Ninja 650R و ER-6n را دارد و به لحاظ تجهیزات الکترونیکی، انجین، چرخها، ترمزها و بدنه اصلی با آنها یکی است. کاواساکی، Versys را موتورسیکلتی معرفی کرده است که جوابگوی راکیبینی با سبکهای مختلف سواری است.

تاکید می کنم این کار را خودتان انجام ندهید و از یک تعمیر کار با تجربه کمک بگیرید. در مورد عکس موضوع اینجاست که نحوه ی قرار گیریه قطعات نام برده شده یا حتی محل قرار گیریه آنها در کاربراتور خودرو های مختلف با هم فرق دارد .

آنها نخستین بار در سال 1687 به قاره آمریکا مهاجرت کردند. در سال 2010 ، چراغ جلو و فلاپها از استایل جدیدی برخوردار شدند و چند تغییر کارکردی نیز اعمال شد از جمله آینهها بزرگتر شدند و تکیهگاههای لاستیکی انجین نیز بهبود یافتند.

در سال 2015 مدل جدیدی با استایل جدیدی برای فلاپ ها عرضه شد که چراغ جلو قدیمی را کنار گذاشته بود و به جای آن از چراغ جلوی دوتایی که در سوپربایکها زیاددیده میشود استفاده شده بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن