خرابی اگزوز-دود اگزوز ماشین

من باید بفهمم قبل اون آتیشسوزی و فرار به ترکیه چه اتفاقهایی افتاده که هنوز بیخبرم؟ وقتی که سوزش کشندهی صورتش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

من باید بفهمم قبل اون آتیشسوزی و فرار به ترکیه چه اتفاقهایی افتاده که هنوز بیخبرم؟ وقتی که سوزش کشندهی صورتش رو حس کردم، رگهای قلبم داشتند از هم تنیده میشدند چون به یاد آوردم که اون دختر خودم هستم!

زمانی که از شیشهی مقابل به بیرون پرت میشد ماشین منفجر شد و اون دختر از قدرت انفجار بینصیب نموند. استفاده از دیزل ژنراتورهای اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. فرمان ویو رادیسون 125 به وسیله­ی بالانسر تجهیز شده است که تعادل بالاتر را در عین فرمان­پذیری راحت و بی نقص فراهم می­کند.

به دیزل سایلنت نام های دیگری می دهند که می توان به دیزل ژنراتور سایلنت، موتور برق بی صدا، کانوپی سایلنت، دیزل ژنراتور بی صدا و … آگهی های دسته موتور سیکلت و لوازم …

هنگامی که دریچه های خروجی موتور خودرو باز می شود تا گاز تحت فشار شدید را آزاد کند، صداهای تکانشی بسیار زیادی نیز تولید می شود. منوفیلد خروجی: این قسمت مستقیم از خود موتور به لوله های رابط متصل می شود و درد خودروهایی که شکل موتور آنها v است هر دو طرف و در خودروهایی که موتور آنها به صورت خطی می باشد در یک طرف اتومبیل قرار دارد و گاز های خطرناک را از موتور خارج می کند.

قلبم از هیجان روبه سکته بود و سردردم مزمن که تا من و نمیکشت ول کن نبود. سایز و ابعاد این اگزوز صداخفه کن هوا را در جدول زیر مشاهده نمایید.

شرکت ایساکو در راستای کسب حداکثر اطمینان از مرغوبیت تمامی قطعات ارایه شده در بستهبندی این شرکت و از جمله شمع موتور، مطابق با استانداردهای خودروساز اقدام به تست و ارزیابی کیفی قطعات خود مینماید و سازندگان شمع موتور ارایه شده در بستهبندی ایساکو، از میان معتبرترین برندهای تولیدکننده این قطعه در ایـران و سطح جهــان انتخاب شدهاند.

پلکهام وحشیانه از هم جدا شدند به دنیای حال برگشتم و جیغی بلند کشیدم. از آسمون شب با سوز و سرمای دی ماهش گذر کردم و جلب ماشینی شدم که به مقصد نهایی مرز ایران و ترکیه پرشتاب رونده میشد، صداهایی که میگفتن تند تر برو باید از ایران خارج بشیم!

صورت و نیمی از بدنش رو آتیش به سلطهی خود درآورد و تمامی صورتش چروکیده شد و سوخت. به سختی ابرو تابیدم و دستم رو روی سرم گذاشتم که باندپیچی بودنش رو حس کردم.

فن دمنتده و مکنده از طریق نمایندگی ها به طور عمده به فروش می رسد که با این وجود قیمت ها به نصف کاهش پیدا می کند. اولین باری بود که بخشی از گذشتهام به یادم اومد ولی فقط، یه بخش کوتاه.

قطعه منبع اگزوز عقب لیفان 520 و 520I از محصولاتی تولیدی لیفان (LIFAN) است که توسط فروشگاه اینترنتی گلوبال یدک به صورت فروش آنلاین ارائه می شود شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان از اصالت گارانتی شده کالا توسط گلوبال یدک از یک خرید سریع و با قیمت مناسب بهره مند شوید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن