جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین

همچنین به راحتی در اولین لحظه پارگی تسمه سوپاپ ها کج شده و پیستون و سر سیلندر آسیب می بینند. خرابی سر سیلندر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همچنین به راحتی در اولین لحظه پارگی تسمه سوپاپ ها کج شده و پیستون و سر سیلندر آسیب می بینند. خرابی سر سیلندر پیستون ها، کج شدن سوپاپ ها و بسیای دیگر از مشکلات از مواردی هستند که در صورت از تایم خارج شدن موتور به وجود می آیند.

به زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها و زدن جرقه در مجموع انجام عمل احتراق، تایم موتور گفته می شود. او گفته است عمر منابع آبی در کشور تا ۶۰سال آینده است.

به طور متوسط ، از 1.2 تا 1.5 میلی متر متغیر است. تا کنون موفق به چه اختراعاتی داشته اید؟ کانوپی از پشتیبان گیری برق شما محافظت کرده و به شما کمک می کند تا دیزل ژنراتور بدون وقفه کار کند.

اگر دیدید مقداری آب زیر ماشین چکه کرده است و شما قبل از آن سیستم تهویه استفاده کرده بودید جای نگرانی وجود ندارد چون این مورد به خاطر استفاده از کولر است. زمان تعویض این فلیتر در جدول های سرویس و نگهداری خودرو مشخص شده است.

برای جلوگیری از پارگی تسمه توصیه می شود آن را حتماً در زمان اعلام شده تعویض کنید. وقتی جنس تسمه چندان مرغوب نباشد در اثر گذشت زمان و با کارکرد دندانه های آن به راحتی کنده شده و نسبت میل لنگ و میل سوپاپ به هم می خورد.

جابجا شدن این نسبت حتی به اندازه یک دندانه نیز باعث به هم خوردن تایم موتور می شود. اصلی ترین عاملی که باعث پاره شدن تسمه تایم می شود استفاده از دوره های بالای موتور، مخصوصاً دورهای بیشتر از ۴۰۰۰ دور در دقیقه است که باعث استهلاک سریع قطعات می شود بسیاری عادت دارند در مواقعی که هیچ نیاز به شتاب گیری سریع و زیاد نیست به موتور فشار بیاورند، حرکت در بیشتر دنده ها را تا دور موتورهای بالا ادامه می دهند به گونه ای که عقربه دور موتور به محدوده قرمز ( Red line ) می رسد و در این شرایط نه تنها تسمه تایم بلکه تمامی قطعات موتور تحت فشار شدید قرار می گیردند.

خراب شدن فیلتر سوخت، اختلال در سوخت رسانی و حتی در مواردی قطع کامل مدار سوخت را به همراه دارد. نوک میله مخصوص را همراه با گوشی آن روی قطعات مختلف بگذارید ، به این ترتیب صداهای غیر عادی را آسان تر می توان آشکار سازی کرد .

با اتصال آنها به سیستم ، می توان فرض کرد که کار اصلی انجام شده است. ثانیاً ، این سر و صدا ناشی از ارتعاش اجزای سازه اگزوز است. روزنامه هفت صبح، سیدمحمدرضا دادگستر| فکر کنید وسط جنگلهای هیرکانی گیلان نشستهاید و در حال لذت بردن از هوای لطیف بهاری شمال هستید که ناگهان غرش اگزوز یک آلمانی خشن دعوایی، آرامش عصرگاهی جنگل را به هم میزند و پرندهها را فراری میدهد.

همانطور که دسته موتور و گیربکس عمر مفیدی دارند، منجید اگزوز نیز بعد از مدت زمانی از بین رفته و پاره می شود. به گونه ای که در صورت خرابی آن موتور آسیب جدی می بیند. بدون شک از مهمترین موستانگ هایی که مانند سال های گذشته به نمایش گذاشته می شود، خودرو طراحی شده ی راننده حرفه ای مسابقات، برد دبرتی خواهد بود.

تصادف شدید موتورسواران حین نمایش بر روی دیوار مرگ! فشار زیادی روی موتور به خصوص تسمه تایم وارد می کند. دلیل دیگر که باعث خرابی تسمه تایم می شود عدم استفاده از دنده مناسب در سربالایی ها و عبور از روی سرعت گیرها می باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن