جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین

اگزوز قطعه ای است که در ساخت انواع مختلف وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت به کار می رود. موتور سیکلت مانند سای

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگزوز قطعه ای است که در ساخت انواع مختلف وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت به کار می رود. موتور سیکلت مانند سایر وسایل نقلیه از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. پسرک را که پیش من آوردند از او خواستم تا برایم تعریف کند چطور به فکرش رسیده است که این کار را بکند.

هدرز انجین آرتز میتواند برای تمامی خودروها تا حدود 10 الی 15 اسب بخار افزایش را به همراه خواهد داشت.

هدرز 206 تیپ 5 یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به دلیل طراحی بهتری که برای آن در نظر گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور را در پی خواهد داشت.

قیمت هدرز پراید هدرز 206 تیپ 5 را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به دلیل هزینهی بالایی که دارد، کمتر توسط خودروسازان مورد استفاده قرار میگیرد، اما از آن در طراحی ماشینهای اسپرت و مخصوص مسابقه استفاده میشود و حتی ممکن است شما در ماشینهایی که مدل بالایی دارند، این قطعه را بهصورت فابریک مشاهده کنید.

بنز E 190 -این مطلب در مورد یکی از تولیدات لوکس مرسدس بنز است؛ که توسط AMG به یک هیولا با نفس های آتشین تبدیل شد.

بر روی آن، معیوببودن پیستون ترمز و یا مشکل در انتقال روغن به یکی از کالیپرها باشد. رفع کامل مشکل ترکیدن اگزوز. روش دوم استفاده از برد رفع تقه یا عطسه اگزوز میباشد.

لذا شکل 1، مربوط به یک هدرز از دسته 1-2-4 می باشد. نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت هدرز 206 تیپ 5 باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند.

به همین دلیل تمام خودروهای آنها در پنج دهه پیش نیز به فرمان هیدرولیک مجهز بودهاند. انژکتور وظیفه پاشش سوخت در پشت سوپاپ گاز و در نتیجه ترکیب با هوا را بر عهده دارد که بر اساس فرمان ECU فعال می شود.

در مدلهایی که در جلو دو صندلی مجزا وجود دارد صندلیها راحت میباشد ولی اغلب دارای صدا و لرزش هستند.

همچنین باید گفت که بسیاری از افراد هستند که به دنبال شیوهای برای تولید صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این افراد را میتوان استفاده از هدرز در نظر گرفت، البته باید گفت هدرز 206 تیپ 5 نمیتواند صدای چندان بلندی ایجاد کند، اما همان صدای تولیدی و ناچیز را میتوان یکصدای خوشایند در نظر گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است.

آخرین مطالب