جاسازی مواد مخدر در اگزوز ماشین

توضيح مشکل: متوجه دود خاکستری از اگزوز در هنگام روشن کردن خودرو می شويد. توضيح مشکل : با گاز ندادن از موتور ص

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

توضيح مشکل: متوجه دود خاکستری از اگزوز در هنگام روشن کردن خودرو می شويد. توضيح مشکل : با گاز ندادن از موتور صدای کليک و برخورد فلز ضعيف شنيده می شود.اين صدا با گرم شدن موتور بيشتر می شود و هنگام حرکت معمولا شنيده نمی شود.

توضيح مشکل : موتور ممکن است که خوب کار کند يا با مشکل.معمولا به اين صدا هنگامی توجه می شود که موتور مشکلی داشته باشد. توضيح مشکل : متوجه می شويد که سطح روغن هنگام تعويض روغن بسيار پايين است .به نظر می رسد که روغن توسط موتور سوخته می شود.

مبدل گشتاور در گيربکس ممکن است که در زمان صحيحی قفل نکند يا سر بخورد . انژکتور های سوخت ممکن است کثيف شده باشند. به هر حال، در بسیاری از موتور سیکلت های مدرن، یک دخمه پرپیچ و خم از لوله ها استفاده می شود (عکس های SPORTBIKE SIMENCER بالا را ببینید)، و چنین طراحی یک بار دیگر در موتور سیکلت های 50s استفاده می شود - عکس در سمت چپ.

در این سبک از موتورسیکلت ها بخش های فنی مثل پیشرانه کاملا نمایان هستند. توضيح مشکل : با فشار دادن پدال گاز، از اگزوز صدای تق تق می شنويد. به طرفداران توصیه شده از صدای خوب پیشرانه درونسوز این خودرو لذت ببرند و قطعاً نیروگاه ۶ سیلندر نیسان نیز آنها را ناامید نخواهد کرد.

حذف کاتالیست موجب افزایش آلودگی تا 30 برابر میشود و همچنین صدای خودرو نیز بسیار افزایش می یابد . البته سیستمهای مدرنی مثل Cat-Back وجود دارند که به راننده اجازه میدهند منبع لوله صاف را بدون نیاز به حذف کاتالیزور نصب کند.

مشاهده می کنيد که عملکرد موتور هنگاميکه گرم و سرد است متفاوت است. با سوختن واشر سرسیلندر پراید، عملکرد موتور نیز افت پیدا کرده و احتمالا حین رانندگی متوجه این مورد خواهید شد. توضيح مشکل: متوجه می شويد که لاستيکها در مرکز خيلی بيشتر خورده شده اند ولی لبه ها خيلی بهتر بنظر می رسند.

فشار چرخ ها خيلی کم است. از طرفی کم بودن خلاصی یا سفت بودن سوپاپ باعث خورده شدن قطعات سوپاپ شده و مقداری از فشار حاصله از احتراق به بیرون راه پیدا کرده و باعث داغ شدن موتور شود.

5. خرابی سنسور فشار هوای ورودی. بیشترین خرابی اگزوز شامل مواردی مانند شکستگی، پوسیدگی و یا سوراخ شدن آن می باشد. مخزن دارای علامتگذاری سطح بالا و پایین بوده و میتوان بهراحتی تشخیص داد که سطح سیال در آن کم است یا خیر.

اگر خودروی شما دارای کاربراتور است، دهانه آن ممکن است تنظيم نباشد و يا خراب شده باشد. ممکن است مشکلی در کامپيوتر کنترل کننده خودرو وجود داشته باشد. فيلتر بنزين ممکن است که گرفتگی داشته باشد.

نکته بعدی که باعث می شود در ماندن جای سوختگی موثر باشد این است که مدت زمان درمان ما چقدر بوده است! از جمله پستانداران انسان ها هستند که در معرض این خطر بزرگ قرار میگیرند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن