برنامه صدای اگزوز ماشین ها

گاهی نیز برخی قطعات آن نیاز به تعویض دارند. آیا در حال حاضر محصولات مشابه DPF که در خودروها به کار میروند در

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

گاهی نیز برخی قطعات آن نیاز به تعویض دارند. آیا در حال حاضر محصولات مشابه DPF که در خودروها به کار میروند در بازار ایران وجود دارند؟ زمانی که گرما از اگزوز سرد خودرو عبور می کند به علت رطوبتی که در هوا وجود دارد و همچنین رطوبتی که وارد اگزوز خودرو شده، عمل میعان (تبدیل گاز به مایع) اتفاق می افتد و سبب خروج آب از اگزوز خودرو می گردد ولی بعد از گذشت چند دقیقه این عمل میعان متوقف شده و دیگر آبی از اگزوز خودرو خارج نمی شود.

از این رو نیاز است تا هر چند وقت یک بار منجیدها را مورد بازبینی چشمی قرار دادید. اما حال خودروبانک اقدام به تیونینگ این خودرو کرده و آن را با نام جک S5 اسپرت پلاس معرفی کرده است.

در این مطلب به سراغ یکی از محصولات نه چندان شناخته شده موتورسیکلت های پرحجم کاوازاکی در ایران یعنی KTM رفتیم.

اگر قسمتی از کف ماشین زنگ زده باشد این به آن معناست که آب به زودی به داخل ماشین نفوذ می کند. در حالت طبیعی باید ماشین به شکل اولیه خویش بازگردد اما اگر ماشین شروع به لرزیدن کرد نشانگر آن است که سیستم تعلیق اتومبیل نیاز به تعمیر دارد.

این مهم وابسته به اینکه در کدام فلنچ و در کدام بخش از خودرو اتفاق افتاده باشد می تواند موجب به مشام رسیدن بوی دود ویا بروز سوختگی شود.

تعویض شیلنگ آب کار آسانی است اما اگر آب از رادیاتور ترشح کند باید آن را تعویض کنید و این کار هزینه سنگینی در بر دارد . اگر قسمتهای از بین رفته زیاد باشد ازخریدن ماشین صرف نظر کنید.

۶- به کیلومتر شمار نگاه کنید ، راننده معمولی در سال ۱۲ هزار کیلومتر ماشین میراند اما اتومبیلی که در خدمت شرکت است در سال ۴۰ هزار کیلومتر راه می پیماید . ۱- به خوردگی و زنگ زدگی بدنه ماشین توجه کنید.

با توجه به اینکه، اکثر خودروهای نیسان Z24 باری می باشند، احتمال آسیب دیدگی زیادی دارند، بنابراین باید بسیار دقت نمایند، که در صورت مشاهده این علائم، اقدام به تعویض اگزوز نمایند.

۸ - مکانهایی را که آب به بیرون ترشح میکند به دقت بررسی کنید. شما مي توانيد جابجايي را با بزرگتر کردن سيلندر افزايش دهيد.امکان دارد شما هنگامي كه سعي کنيد جابجايي(حجم) را افزايش دهيد به هزينه هاي خريد يک موتور جديد با کارايي بالا و سوار کردن آن بر ماشينتان فکر کنيد ، شايد اين آسانتر و راحتر باشد.

راه تشخیص آن حرکت دادن آهن ربا روی بدنه ماشین است .اگر آهن ربا به قسمت وسیعی از بدنه نچسبد نشانگر آن است که این قسمت به خاطر تصادف از بین رفته و با بتونه پر شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن