برنامه صدای اگزوز ماشین ها

میزان مصرف دیزل ژنراتورها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

میزان مصرف دیزل ژنراتورها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است. پس از آن، ذرات باقی مانده را در تیزاب حل کنید تا پلاتین و باقی مانده پالادیوم که در اسید نیتریک حل نشده است در تیزاب حل شوند.

امروزه به دلیل اثرات مخرب زیستمحیطی که توسط ذرات معلق در اثر سوختن بنزین ایجاد میشود؛ آنها را بهواسطه کاتالیزورهایی در محفظه خمره اگزوز فیلتر میکنند. اندازه قدرت موتور دیزلی به طور مستقیم متناسب با حداکثر توان خروجی ژنراتور می تواند کوپله شود.

ما در این مطلب به 2 نکته اساسی در انتخاب موتور دیزلی اشاره می نماییم. براساس روند رو به رشد تولید خودرو در سطح کشور و همچنین جایگزینی روش های بهتر به جای روش های سنتی در خطوط تولید سازندگان قطعات اتومبیل خراسان با مستقل سازی واحدهای مختلف تولید خود گام اول را در جهت تخصصی نمودن فعالیت ها برداشت که در همین رابطه طرح انتقال و توسعه اگزوز نیز مطرح گردید و طرح انتقال پروژه در سال 1370 عملا با بررسی های به عمل آمده آغاز گردید.

از جمله آن می توان به تولید کننده موتور دیزل ژنراتور، نوع و نحوه کار موتور آن و نهایتا نحوه نگهداری از موتور دیزلی بر روی دیزل ژنراتور اشاره نمود. محرکه های برقی قبل از جنگ جهانی اول در کشتی ها مورد استفاده قرار گرفتند و در طول جنگ جهانی دوم به تکامل رسیدند.

این دستگاه جهت تامین جریان الکتریکی است، که در هنگام قطع برق و جلوگیری از انقطاع از فعالیت های روزانه یا اخلال در فعالیت های کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه مبدل های کاتالیستی بیش ترین کاربرد را در خودروها دارند، اما در ژنراتورها، لوکوموتیوها، کامیون ها، و هواپیماها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامترهایی همانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد.

در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی را می کنیم.

اگزوز های سری اسپورت صدایی مانند فریاد و جیغ تولید می کنند که بسیار هیجان انگیز است و همه آن را دوست دارند.

یکی از این شرکت ها، شرکت دمنده است که در سال ۲۰۱۵ میلادی طی تفاهم نامه ای با شرکت S&P به عنوان نماینده انحصاری این شرکت اسپانیایی جهت توزیع و فروش محصولات آن در ایران انتخاب شد. در نظر گرفتن این پارامترها ما را به سوی انتخاب یک ژنراتور دیزلی هدایت می کند.

در این صورت باید آب موجود در پیاله را تخلیه نمود. آب های وارد شده به این قسمت به دلیل سنگین تر بودن از سوخت در قسمت پایین پیاله نشست می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن