بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

موتور موتور ژنراتور توسط روغن ذخیره شده در پمپ است. خدمات ما در نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، منحصر به دیزل

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

موتور موتور ژنراتور توسط روغن ذخیره شده در پمپ است. خدمات ما در نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، منحصر به دیزل ژنراتورهای فروخته شده توسط ما و یا منحصر به برند دیزل ژنراتور خاصی نیست.

دو سال بعد نام آن به Kawasaki Motors Corp., U.S.A. Z1 در همان زمان هم که هنوز در مرحله طراحی و ساخت بود “استیک نیویورکی” نام گرفته بود و بلافاصله پس از عرضه به بازار هم به عنوان یک “موتورسیکلت هوسبرانگیز” محبوبیت بسیاری کسب کرد و تا مدتها یکی از پرفروشهای بازار بود.

هماکنون در بازار آزاد نسخه 1.8 لیتری با مدل 2015 در فولترین حالت حدود 125 میلیون تومان قیمت دارد و تیپ 1 آن یعنی با موتور 1.6 لیتری و گیربکس خودکار حدود 94 تا 99 میلیون تومان خرید و فروش میشود.

بنابراین شاید قیمت پراید به اعدادی مانند ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان نزدیک شود. با نگاه کردن به دسته موتورها میتوان سلامت آن ها را تشخیص داد. تولید موتورسیکلت 750 سیسی H2، نتیجه مستقیم موفقیت H1 Mach III در سه سال پیش از آن بود.

1974: تاسیس Kawasaki Motors در انگلستان؛ تاسیس Canadian Kawasaki Motors در کانادا؛ آغاز ساخت کارخانه مونتاژ موتورسیکلت در نبراسکای آمریکا؛ تاسیس Kawasaki Motors (Phils.) در فیلیپین. 1970؛ تاسیس Kawasaki Motors N.V.

در طی سالهای بعد، چندین شرکت دیگر وابسته به کاواساکی در نقاط مختلف جهان تاسیس شد. این باعث 85% خروجی می شود در حالیکه به میزان کافی نیز جلوی آلودگی را میگیرد ، در حدی که قوانین آلودگی رعایت شود.

از آنجایی که خرابی هر یک از قطعات سیستم اگزوز مشکلات زیاد و خطرات زیادی را برای خودرو ایجاد می کند؛ از این رو باید در اولین فرصت برای تعمیر و یا تعویض سیستم اگزوز ماشین اقدام کرد. گروه هیوندای-کیا در سالهای اخیر با بهرهگیری از این شیوه بارها سهم خود را در بازارهای پررونق غربی توسعه داده اما عرضه جنسیس کوپه در بازار کشورمان حتی از پیشبینی خوشبینترین کارشناسان نیز موفقتر بوده است، و دلیل این امر را میتوان در عطش بازار کشورمان برای استقبال از خودروهای اسپرت و پرقدرت دانست، چرا که ایرانیان سالهاست که از امکان خرید خودروهای جذابی نظیر جنسیس کوپه محروم بودهاند.

اگزوز ها از تعدادی قطعه تشکیل شده اند که پس از مدتی قطعات درون آنها کیفیت خود را از دست میدهند و رفته رفته جان موتور سیکلت را میگیرند. پیشرفت تکنولوژی و مراقبت از محیط زیست، صنعت موتورسازی را را یک گام به تولید موتور برقی نزدیک کرد.

ممکن است واسکازین از طریق ماژول خلا وارد مانیفولد ورود هوا شود که باید آن را تعویض نمایید. در سال 1969، رنگ قرمز مخزن سوخت آن به سبز تغییر کرد. این نخستین محصول کاواساکی است که رنگ سبز لیمویی معروف سالهای بعد آن را دارد.

سریعتر از هر Triumph، BSA، هوندا یا هر برند دیگری.” مشکل این موتورسیکلت آن بود که فرمانپذیری خوبی نداشت و این در کنار سرعت بالایش باعث شده بود که به “بیوه ساز” معروف شود. در بروشور آن در سال 1972 چنین آمده بود: “این سریعترین وسیله نقلیه دوچرخ دنیا است.

آخرین مطالب