بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

عیب این طرح پیری لاستیک است و شاخه های یدکی نیز پیر می شوند - حتی بدون استفاده از آنها در صدا خفه کن. این کام

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

عیب این طرح پیری لاستیک است و شاخه های یدکی نیز پیر می شوند - حتی بدون استفاده از آنها در صدا خفه کن. این کامپیوتر خودروست که داره هر چیزی را چک می کنه. داخل اگزوز می توانید این لولهها را مشاهده کنید.

اما تمیز کردن این پرکننده ها از رسوبات کربن پودری دشوار است و باید به صورت دوره ای تغییر کرد. همچنین ، افزودن آب به صدا خفه کن صدای شلیک را کمی تغییر می دهد ، از "خربزه" فلزی به "برنزه شدن" کسل کننده تر.

گاهی اوقات ، برای بهبود عملکرد صدا خفه کن ، قبل از آن با آب مرطوب می شود. بازده صدا خفه کن نیز با محاسبات پیچیده و دقیق دینامیک گاز داخلی افزایش می یابد. اما در کنار افزایش تعداد محفظه ها و پیچیدگی پیکربندی آنها ، بهبود طرح ها به طرق مختلف پیش می رود.

اما ، البته ، کانال عبور گلوله باید کاملاً با بشکه تراز شود ، زیرا حتی با کمی لمس آن در برابر پارتیشن های داخلی ، دقت آتش به شدت کاهش می یابد. بازده میرایی نیز تحت تأثیر مواد خود پارتیشن ها است: به عنوان مثال ، جایگزینی فولاد با آلومینیوم ، بیشتر از جنس هادی ها ، باعث کاهش قابل توجه حجم می شود.

پس از آن ، انرژی گازها به دلیل بازتاب چندگانه و ضد میرایی امواج ضربه ای در داخل محفظه کاهش می یابد.

اصولا دیزل سایلنت برای قسمت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که رفت و آمد انسانی زیاد باشد و به دلیل اینکه ممکن است محدوده صدا فراتر از محدوده شنوایی انسان باشد، می تواند برای سلامتی آسیب زا و مضر باشد.

امروزه ، گزینه های بیشماری برای دستگاه های چند دوربین وجود دارد. قابلیت زنده ماندن PBS بدون تعویض واشر تا 200 شلیک است ، که برای سلاح های ویژه کاملاً قابل قبول است.

بنابراین ، توصیه می شود با شلیک های تک و با مکث طولانی شلیک کنید تا کل ساختار خنک شود. جالب است بدانید مواد مورد استفاده در این ساختار شیمیایی در طبیعت به وفور یافت میشود و از جنس پوست میوههای سخت پوست مانند نارگیل و پسته است که در شرایط خاص ساخته میشود و سپس در این اگزوز مورد استفاده قرار میگیرند.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، سیستم اگزوز خودرو یا موتورسیکلت ساختار ثابتی ندارد و در عوض با فاصله مشخصی از بدنه معلق است.

گاهی اوقات محفظه های انبساط تا حدی با مواد جاذب گرما پر می شوند - مش آلومینیومی خوب یا فقط تراش ، سیم مسی. در صورتی که موتور ژنراتور شما در محیط باز می باشد حتما یک اگزوز با درپوش باران گیر از تولید کننده بخواهید تا از ورود آب به اگزوز جلوگیری کند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن