بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

پاسخ : الان حجم من هم اندازه تیبا هستش. وجود مانیتور، جلوه دیگری به داشبورد داده ولی تفاوت کیفیت و پایین بودن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پاسخ : الان حجم من هم اندازه تیبا هستش. وجود مانیتور، جلوه دیگری به داشبورد داده ولی تفاوت کیفیت و پایین بودن آن نسبت به مدل سایپایی کاملاً مشهود است، حتی کیفیت رنگ ادوات هم از نمونه وارداتی پایینتر بود.

در نتیجه وجود چالش­های فراوان جهت استفاده از فلزات گرانبها سبب شده است که این فلزات از سال 2017 به عنوان مواد وارداتی با ریسک و اهمیت اقتصادی بالا به شمار آید و با توجه به محدود بودن منابع، نگرانی در مورد آینده آن نیز بیشتر باشد.

حال به تفاوتهای فنی و مقایسه سواری این دو نمونه خواهیم پرداخت. حال در این تست، مقایسهای بین سراتو وارداتی و سراتو تولیدی سایپا خواهیم داشت تا به تفاوتهای این دو مدل و مزیت های هر طرف پیببریم.

کیا سراتو یا به عبارتی کیا فورته که از شجره نامه مشترکی با کیا ریو بهره میبرد، به نحوی از نوه و حتی نتیجههای پراید خودمان هست.

این ساختارِ مستقیم و بدون خمیدگی، Backpressure یا فشار برگشتی در عقب اتومبیل را به شدت کاهش داده و حتی تا چند اسب بخار به قدرت موتور شما اضافه میکند.

شما می توانید در سایت خودروآیدی ( KHODROiD ) اطلاعات کافی در مورد اگزوز اسپرت و کاتالیزور اسپرت و کاتالیست به دست بیاورید. امروز بعد از این که متوجه شدم منبع اگزوز پوسیده و یه سوراخ توش ایجاد شده سریع اقدام کردم واسه تعویض،تعمیر کار بعد از دیدن پوسیدگی گفت لوله اگزوز هم زیاد تعریفی نداره و یکی بخر تا تعویضش کنم،فقط گفت نیازی نیست که لوله ای بخری که منبع داشته باشه،گفت مشکلی پیش نمیاد صداشم تغییر نمیکنه،بعد از نصبش یکم صدای اگزوز بیشتر شده،نفس ماشین هم باز شده،به نظر شما مشکلی واسه ماشین پیش نمیاد؟

اما امروز شرح صحبت های ما درباره پیشرفت شرکت rock star نیست بلکه در مورد پروژه اخیر آنها یعنی GTA v است. به منظور اطلاع از دوره های موجود، از طریق شماره های موجود با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی کامل دریافت کنید.

چک کردن لوله های سیستم pcv که روی موتور هست و کارش جمع کردن بخار روغن و بخار بنزین از محفظه ی میل لنگ و فرستادنش به منیفولد هوا برای سوختن در سیلندرها هست . با ورود به کابین و فشردن دکمه استارت، نعرهای زیبا و پرابهت از پیشرانه به گوش میرسد که نسبت به آواز آتشین قلب تپنده مدلهای اولیه از جذابیت بیشتری برخوردار است.

وجود 2 عدد کیسه هوا در نمونه سایپا در مقابل 10 عدد در نمونه وارداتی، نداشتن هیچ گونه گرمکن، غیاب آینه فتوکرومیک و نبود کنترل پایداری از جمله امکاناتی است که سایپا، سراتوی خود را از آن بیبهره گذاشته است (با نگاهی به عکسها متوجه جایگاه قرارگیری دکمه جمعکننده آینهها میشویم، در هر دو نمونه فول و لوآپشن وارداتی این دکمه روی دستگیره درب راننده در کنار کنترلر آینهها قرار دارد اما در نمونه سایپا هیچ دکمهای برای جمع کردن آینهها وجود ندارد و مالک این آپشن را در ازای پرداخت حدود یک میلیون تومان خواهد داشت!).

با نگاهی دقیقتر متوجه نبود برخی امکانات در نمونه سایپا میشویم، این درصورتی است که امکانات سراتو سایپا آپشنال با نمونه لوآپشن 1600 سیسی وارداتی تقریباً برابری میکند و تنها در وجود مانیتور سایپا برتر است. در نگاه اول بین کیا سراتو سایپا و نمونه وارداتیاش هیچ تفاوتی بجز رینگهای کوچکتر نمونه سایپا به چشم نمیخورد، اما با کمی دقت متوجه نبود خروجی اگزوز در نمای پشتی نمونه سایپا میشویم که کمی ناامیدکننده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن