اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

عملکرد سیستم تعلیق تلسکوپی در جلو و تک فنر در عقب نیز موجب میشود تا شوک و ضربههای ناشی از دستاندازهای موجود د

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

عملکرد سیستم تعلیق تلسکوپی در جلو و تک فنر در عقب نیز موجب میشود تا شوک و ضربههای ناشی از دستاندازهای موجود در سطح شهر و خیابان نتوانند بیش از حد به ستون فقرات و بدن راکب ضربه وارد سازند.

سیستم تعلیق جلو از نوع تلسکوپی دوگانه معکوس بوده و در عقب از کمک فنر تکی استفاده شده است. برای خرید ” قیمت اگزوز زنبوری ” از لینک های زیر استفاده کنید .

و برای این لولهها از استانداردهای بالایی استفاده کنند. در مجموع میتوان اعلام کرد که احتمالا سبک طراحی بدنه این موتورسیکلت مورد قبول تمامی مشتریان واقع نخواهد شد؛ چرا که برخی آن را بیشتر مناسب افراد کم سن و سال میدانند و ترجیح میدهند تا موتورسیکلتهای با پرستیژ بالاتر را خریداری کنند.

پنل کیلومترشمار دیجیتال این محصول به همراه طراحی سه بعدی باک نیز از دیگر جذابیتهای ظاهری زونتس ۲۵۰ به شمار میروند. دستگیرههای ویژه سرنشین در قسمت عقب زین، ضمن برخورداری از طراحی ظاهری جذاب و مطابق با زبان طراحی کلی بدنه، موجب میشود تا سرنشین عقب با احساس امنیت بیشتری در سر جای خود قرار بگیرد.

این درپوش برای آزادسازی گرمای اضافی از کولر ماشین طراحی شده است، اما گاهی اوقات مهر واشر لاستیکی این قسمت شکسته شده و هوا به بیرون پرتاب می شود که می تواند سبب ایجاد صدای سوت گردد. فریم یکپارچه آلیاژ آلومینیومی که به شیوه جوش در خلا ساخته شده، از دیگر خصوصیات ساختاری زونتس ۲۵۰ به حساب میآید.

بدین ترتیب با یک مرتبه سوختگیری چیزی در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلومتر توسط زونتس طی خواهد شد. پس از اتمام کلیه عملیات تولید ، درزهای جوش داده شده باید تمیز شوند و قسمتی که ساخته شده است باید با رنگ رنگ آمیزی شود.

تا چه حد باید دوام داشته باشد؟ به علاوه عمل نکردن درست منبع اگزوز خودرو، موجب عدم تخلیه کامل گازهای تولید شده از سیستم احتراق میگردد و باید دقت داشته باشید که حتما مقداری از این گازهای سمی به داخل خودرو باز میگردد.

طرح رینگها و دیسکهای گلبرگی شکل نیز در نوع خود جلوه مطلوبتری به ظاهر این موتورسیکلت بخشیده است. عملکرد سیستم ترمزها نیز در نوع خود بسیار قابل قبول بوده و اعتماد به نفس راکب برای افزایش سرعت را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

شتاب ۰ تا ۶۰ این موتور سیکلت ۱۴۴ کیلوگرمی برابر با ۳.۴ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن معادل ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است؛ اما در عمل احتمالا نمیتوان با آن از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت فراتر رفت.

میانگین مصرف سوخت زونتس ۲۵۰ برابر با ۳.۲ لیتر هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد میشود که مصرف سوخت متعادلی نسبت به حجم باک ۱۱ لیتری این موتور سیکلت خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن