اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

رفتم گفتم «جنابسرهنگ اینبنده خدا واقعاً هیچنظری نداشته. » گفتم چرا؟ گفت «چون تا حالا سهچهار نفر را در بالم به

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

رفتم گفتم «جنابسرهنگ اینبنده خدا واقعاً هیچنظری نداشته. » گفتم چرا؟ گفت «چون تا حالا سهچهار نفر را در بالم به عملیات بردهام که برنگشتهاند.» زمانی: آنموقع فرماندهتیپ بود. شما چرا اینطوری گفتهاید؟

روشه هایی وجود دارند که با توجه به آن، میشود قبل از معیوب شدن کامل سنسور اکسیژن جنسیس سدان هیوندای ، به تعویض آن اقدام کرد.

اولین نکته ای که به ذهن من رسید تفاوت های طراحی آن و مقایسه با مدل سراتو سدان بود. یکی دیگر از شیوه های مرسوم در تیون کردن سقف خودرو، مربوط به تغییر رنگ سقف توسط بر چسب های ویژه می باشد.

همانطور که میدانید موتور سیکلت پالس محصول کمپانی باجاج هندوستان یکی از موتورهای … برای رادیاتور این موتور از نوع روغنی استفاده کرده اند.

عملیات بیتالمقدس بود و آر.اففور میخواست از خرمشهر عکس بگیرد. 190 E 2.3-16 فقط در دو رنگ آبی-مشکی متالیک (مروارید سیاه در آمریکا) و دودی نقره ای موجود بود.

اگرچه وجود سوراخ در اگزوز برای عملکرد اتومبیل مضر نیست، اما می تواند خطرناک باشد چون اجازه نشت دود به داخل خودرو را می دهد. اگر این قطعه به خوبی کار نکند در این صورت ایسیو قادر به مخلوط مناسب هوا و سوخت نخواهد بود و این امر می تواند دردسرهای زیر را به وجود آورد.

دو تا ام ۷ زیر هواپیما که مسیر آر.اففور را با همان پروفایل برویم که اگر خواستند مزاحم بشوند، مزاحم ما بشوند که آر.اففور بدون مشکل برود ماموریتش را انجام بدهد.

» للّهی اگر اراده میکرد کسی را در بالش زمین بزند، میزد. مورد دور کاملا مناسب برای مربع از کانال است، اگر آن را بر روی یک شبکه مناسب نصب شده است.

خیلی از ما تجربه کرده ایم که در ترافیکی گیر افتاده ایم و چراغ هم احتمالا قرمز است چیزی می شنوید. در بدترین حالت ، چکش آب می تواند در نتیجه تجمع زیاد مایع در فضای بالای پیستون رخ دهد ، که به واحد قدرت آسیب می رساند و تعمیرات پرهزینه ای را در پی خواهد داشت.

آونتادور ابایی ندارد که صدای غرش خود را به گوش همگان برساند. خدا نقدیبیک را بیامرزد. با خدا بیامرزد (فریدون) ذوالفقاری خوردند به تنگ هم! ذرات معلق و رطوبت ایجاد شده در نتیجه احتراق به مرور زمان باعث تنگ شدن مجاری اگزوز میشوند.

آخرین مطالب