اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟

تمیز کم کار فوق حرفه ای دارای لوازم جانبی .بیمه 11 ماه . 7. شمع موتور را هر ۶ ماه یکبار و یا هر ۱۰۰ ساعت دفعا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

تمیز کم کار فوق حرفه ای دارای لوازم جانبی .بیمه 11 ماه . 7. شمع موتور را هر ۶ ماه یکبار و یا هر ۱۰۰ ساعت دفعات اولی تمیز کنید. 8. شمع موتور را هر یکسال یکبار و هر ۳۰۰ ساعت یکبار تعویضی کنید.

هر 50 ساعت کارکرد فیلتر هوا بادگیری و هر سه بار تعویض فیلتر روغن ، فیلتر هوا تعویض گردد. 6. فیلتر تهویه هوا را هر ۵۰ ساعت یکبار تمیز کنید به وسیله یک محلول شوینده آن را بشویید و بعد خشک کنید.

موتور را از زیر بار خارج و بعد از چند دقیقه کار کردن به صورت Off-Load خاموش کنید. صدا خفه کن تخت شاکو یک صدا خفه کن برنجی است که با توجه به بدنه مستحکمی که دارد می تواند به خروجی تمام شیر های برقی با سایز متناسب متصل شود و قابلیت کاهش نویز بالایی داشته و از ورود ذرات بسیار ریز فلزی ، نخاله های ساینده ، گرد و غبار و آلایند های دیگر به داخل سیستم های پنوماتیکی جلوگیری می نماید.

ایجاد ارتباط بین منیفولد و ادامه سیستم اگزوز ماشین بر عهده این بخش از اگزوز ماشین می باشد. این اگزوز نمونه ای از تجهیزات با کیفیت و دقت بالای ساخت کشور تایوان می باشد. واقعا که این کمپانی داستانی پر فراز و نشیب دارد و بارها مرگ را به چشم دیده است!

اورینگ ها نوعی واشر مکانیکی هستند که به صورت استاتیک یا داینامیک مورد استفاده قرار می گیرند. یک اگزوز کله قندی را از ظاهر آن می توانید تشخیص دهید این محصول تشکیل شده از یک رزوه برای اتصال به شیر یا سیلندر مورد نظر شما و یک قسمت اصلی که مجموعه ای از سیم های بهم تابیده که به عنوان فیلتر عمل کرده و جریان هوای خروجی را از این منافذ عبور می دهد که همین عمل باعث کاهش میزان سر و صدای هوا می شود و نویز را کم می کند.

در عصر امروز که تکنولوژی این چنین پیشرفت کرده است، زبان دودها از میان رفته و دیگر برای ارتباط انسانها بهکار نمیرود، البته این مسئله در مورد خودرو صدق نمیکند زیرا دود ماشین با هر رنگی که خارج میشود معنایی دارد و پیام مشخصی را به ما میرساند که باید به آن توجه کرد.

ساخت و متعلقات دیزل ژنراتور از جمله تابلو اتوماتیک دیزل ژنراتور ، شاسی باکدار دیزل ژنراتور ، کانوپی سایلنت دیزل زنراتور ، شاسی سیار دیزل ژنراتور ، سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور از جمله خدمات ساخت این شرکت می باشد.

جهت خرید اگزوز برنجی شاکو در سایز ها و مدل های مختلف می توانید از جداول فنی این محصولات در پایین صفحه محصول موردنظر استفاده نموده و در صورت تمایل برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. معمولا قبل از خرابی کامل کاتالیزور، عملکرد آن دچار نقص میشود که با تشخیص بهموقع این نشانهها میتوانید جلوی خسارتهای بیشتر را بگیرید.

هر چه برند خودرو معروفتر باشد قطعا از پالادیوم زیادتری در قطعه کاتالیزور استفاده میکند. هر دو بار تعویض فیلتر روغن ، فیلتر گازوئیل تعویض شود. هر 100 ساعت کار کرد دستگاه ، روغن و فیلتر روغن تعویض شود.

70 ـ علايم: هر نوع علامت عمودي و افقي مانند تابلو، چراغ راهنمايي و رانندگي، خطكشي، نوشته و ترسيم، و همچنين تجهيزات هدايتكننده، سوت و حركت دست و غيره كه به وسيله مقامات صلاحيتدار براي كنترل و تنظيم عبور و مرور تعيين و بهكار برده ميشود.

آخرین مطالب