اگزوز ماشین و تمام نکاتی که باید بدانید

پروانه و بدنه پلاگ فن از متریا ل ورق فولاد ، آلومینیم و در موارد خاص از جنس استنلس استیل ساخته میشود.پروانه م

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

پروانه و بدنه پلاگ فن از متریا ل ورق فولاد ، آلومینیم و در موارد خاص از جنس استنلس استیل ساخته میشود.پروانه می تواند به طور مستقیم به شافت موتور متصل شود و یا بصورت تسمه وفولی باشد ،پلاگ فن ها برای اطمینان از عملکرد بدون لرزش روی عایقهای صداگیر نصب شده اندکه مجهز به شاسی دوبل از جنس ناودانی فابریک و لرزه گیر لاستیکی می باشد ، همچنین جهت بالا بردن عمر مفید وجلوگیری از خورندگی و زنگ زدگی دستگاه از پوشش رنگ اپوکسی الکترواستاتیک استفاده میگردد.

بهمنظور بهبود و افزایش عملکرد کاتالیزور، در ساختار مبدلهای کاتالیزوری برای پایدار نمودن پایه و جلوگیری از همجوشی فلزات گرانبها از ترکیبات دیگری نظیر زیرکونیم، باریم، نیکل، آهن، سریم، لانتانیم و سیلیس استفاده میشود.

اما آب بندی سوپاپ ها در پژو 405 با موتور xuV ، سمند با موتور 8001 و پژو پارس با موتور 1800 با شیم گیری انجام میشود. حیدرزاده با اشاره به برخی فرضیهها در مورد منشاء مگسهای سفید گفت: بعضا اعلام میشود در برخی محدودههای تهران کشاورزان از سموم بیش از حد استفاده کرده و شکارگران این آفات که یک نوع زنبور است را از بین میبرند.

یک نوع آن که برخی مواقع بسته شیشهای نامیده میشود، تنها از جذب کننده ها برای کاهش صدا استفاده میکند.

برای اینکه صدای رو به جلو آرامتر شود و دسیبل "از طریق" خروجی خارج شود ، از یک طرح ساده استفاده شده است که توسط رانندگان به آن فلوت گفته می شود. بلبرينگهای چرخهای جلو از تنظيم خارج شده اند و يا فرسوده شده اند.

توضيح مشکل: در حرکت احساس می کند که همواره بايد توسط فرمان، مسير حرکت را تنظيم کنيد. چرخ دنده فرمان از تنظيم خارج شده است و بايد تعويض شود. چرخ ها کج و يا خراب شده اند.

چرخ ها خيلی خورده شده اند. خودروهایی که قابلیت اعمال این تغییر را داشته باشند، تغییرات لازم در همان کارخانه سازنده، روی آن ها صورت می گیرد . این خودرو در بین محصولات اخیر شرکت لوتوس بیشترین عرض محور را دارد.

اما به مرور زمان همین مسئله به دلیل افزایش کار باعث فرسایش موتور شده و دیگر افزایش شتاب را مشاهده نخواهید کرد. و اگر چنانچه صدائی در زمان سرد بودن موتور بگوش برسد و به تدریج یا گرم شدن موتور همان صدا در اثر انبساط کاهش یابد و با برداشتن وایر همان شمع صدا بکلی قطع شود علامت زدن گژن پین است و همچنین اگر به موتور کار بدهیم صدای لقی گژن پین شنیده نخواهد شد.

خودرو بيش از حد بارگذاری شده است و يا بار در يک سمت آن بيشتر از سمت ديگر است. يک قسمت در سيستم ترمز شکسته است و يا شل شده است. اگر خودروی شما داری سيستم Abs است، اين مساله عادی است ولی در غير اين صورت اين يک مشکل است.

توضيح مشکل: فرمان در سرعت های بين 60 تا 100 کيلومتر در ساعت ارتعاش می کند. توضيح مشکل: با فشردن پدال ترمز، احساس می کنيد که پدال ارتعاش می کند. توضيح مشکل: با حرکت آرام، متوجه می شويد که فرمان حرکت جهشی انجام می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن