اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

لحن صداش عجیب من و یاد مامان نرگس انداخت؛ اونم وقتی که میخواست برای شام نگهام داره با سماجت بازوم رو محکم میگ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

لحن صداش عجیب من و یاد مامان نرگس انداخت؛ اونم وقتی که میخواست برای شام نگهام داره با سماجت بازوم رو محکم میگرفت و با لحنی که سرشار از محبت بود میگفت: کجا دختر؟

وقتی که لیوان خالی رو به دستهاش میدادم ازم پرسید: ترسیده بودی یا از زور ضعف از حال رفتی؟ ضایعات درجه سوم یا همان ضایعات درجه سه از استاندارد های اداره تحقیقات صنعتی ایران پیروی می کند که دارای ویژگی های خاص خود هستند که به شرح زیر می باشد از ضایعات در جه سوم می توان به پروفیل های کهنه، اوراق و ضایعات وسائل نقلیه، مقاطع فولادی مورد استفاده در ساختمان، ماشین آلات و همچنین ماشین آلات صنعتی، نبشی، ناودانی، سپری، تیرآهن، ورق، لوله و…

سیستم اگزوز در ماشینها میتواند 300 الی 500 (گاهی اوقات 700) درجه سانتیگراد داغ کند و برای همین، قطعهای که تهیه میکند باید در این دما دوام بیاورد. این نوع لیفتراک به دلیل توانایی کار کرد با گاز مایع در فضا های بسته کار کرد عالی و بسیار راحتی را برای مصرف کننده های خود ارائه می کند.

گروه خودروسازی بهمن، به عنوان شرکت مونتاژ کننده این خودرو، در فروردین 1400 شرایط خرید خودرو دیگنیتی را اعلام کرد. لبخند دلبرونهای زد و هنگامی که به طرف آشپزخونه راه کج میکرد شروع کرد به حرف زدن با من. اما با نگهداری مناسب و رسیدگی به خودرو می توان از بروز بسیاری از این صدا های اضافی جلوگیری کرد و بسیاری از آن ها را نیز برطرف کرد.

فاصله دهانه شمعها را تنظیم نمایید. حتما باید سایلنسر مخصوص لوله اگزوز خود را خریداری کنید. سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، سیستم اگزوز ضمن کاهش صدای حاصل از احتراق، گازهای خروجی از سیلندرها را بسرعت بخارج از محیط نصب هدایت میکند.

گوشهای از لبهام به بالا جمع شدند و توی وجودم زمزمه کردم هیچ کدوم از زور درد تنفر قلبم بیهوش شد ولی توی واقعیت کوشیدم تا حالت لبهام رو به لبخند بکوشنم.

لیوان رو گرفتم و زیرلبی ازش تشکر کوتاهی کردم. برای حفظ تظاهر از روی کاناپه بلند شدم و قصد رفتن کردم. هم ضعف کردم هم ترسیده بودم! لوله اگزوزی که میبینید، به هر حال محکم به جایی بند میشود تا به اطراف خودش برخورد نکند.

معمولاً اين سيستمها به نامهاي مختلف ناميده ميشوند. به لطف تو خوبم! دستی به روی صورتم کشیدم و کوتاه جواب دادم: نه. لبخند خجلی زدم و دستی به روی چونهام کشیدم.

خم شد و دیس پر از میوه رو روی میز مقابلم گذاشت. یکی از ویژگی های مهم از ECU انژکتور انجام عملیات Cutoff می باشد.

تولیدی اگزوز پیاصنعت از معتبرترین شرکت های فعال در حوزه طراحی و ساخت اگزوز ماشین بوده که با رویکرد تولید کیفی ، تلاش به تولید محصولاتی برای کسب رضایت مشتریان داشته است. مگه من میذارم بری تازه از راه رسیدی بعد میخوای بدون اینکه دست پخت مادرشوهرت و بخوری بری!

آخرین مطالب