اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

از مرسوم ترین و اولین اقدامات برای تیونینگ خودرو، روی آوردن به تعویض لاستیک و رینگ ها را می توان مثال زد. در

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

از مرسوم ترین و اولین اقدامات برای تیونینگ خودرو، روی آوردن به تعویض لاستیک و رینگ ها را می توان مثال زد. در این هنگام روغن پاشیده شده به دیوارههای سیلندر , به وسیله رینگ جمع نشده و به علت گشاد شدن سیلندر به بالا نفوذ کرده در سوخت میسوزد .

به همین علت فن پشت بامی از نظر های مختلف دسته بندی شده اند که در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

بالانس استاتیک و دینامیک فنها و مونتاژ دقیق زاویه پرهها در انواع فنهای آکسیال و فن سانتریفیوژ (فوروارد و بکوارد) مهمترین عامل مؤثر در عملکرد صحیح فنها هستند. بستگی دارد. لذا متریال بکار رفته در ساخت و تولید این دستگاه ، هریک از این قطعات و اجزای این دستگاه می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت اگزاست فن داشته دارد.

روغن موتور پارانوکس تاثیر بسیار چشمگیری در کاهش مصرف سوخت خودرو دارد. در این خودرو رینگهای تراش خورده و ۲۴ اینچی را میبینیم و در قسمتهای مختلفی از سپر و رکاب از قطعات فیبرکربنی به منظور کاهش وزن استفاده شده است.

کمپانی برابوس که در حال حاضر بزرگترین شرکت تیونر مرسدس بنز است با ارتقاء این شاسی بلند توانست توان آن را به ۹۰۰ اسب بخار افزایش دهد و نام آن را برابوس ۹۰۰ گذاشت. البته برابوس اعلام کرده که نهایت گشتاور را روی ۱۰۴۹ نیوتن متر محدود کرده است.

که یک چفیه سیاه روی صورت آقا محسن کشیدند و جسد او را با یک موتور تریل به عقب منتقل کردند. توجه داشته باشید برخی از سر اگزوزها تنها قابل استفاده بر روی تعداد محدودی از خودروهای سواری می باشند، پس حتما در هنگام خریدتان به مدل ماشین خود نیز توجه داشته باشید.

به همین دلیل همواره صاحبان خودرو به دنبال خرید بهترین روغن موتورها هستند تا استهلاک خودروی خود را به حداقل برسانند. این فناوری در کشور فرانسه تولید و عرضه میشد که با همت دانشمندان و اساتید ایرانی 0 تا 100 آن در داخل کشور سنتز میشود.

بهطورکلی توربو شارژر (در دور موتورهای با بالا باعث ایجاد قدرت میشود) برای موتورهایی با حجم کم و سوپرشارژر (در دور موتور پایینتری نسبت به توربو شارژر بوست ایجاد میکند) برای موتورهای بزرگ استفاده میشود؛ ولی درنهایت انتخاب نوع آنها کاملاً تخصصی بوده و باید بر اساس برگ فاکتورهای خاصی انتخاب شود.

استفاده از رنگ قرمز برای بخشهایی مثل دریچههای سیستم تهویه، قسمت میانی فرمان، پدالها و پوشش اسپیکرها باعث خلق جلوهای زیبا شده است. طبیعتا استفاده از برترین روغن موتور خاورمیانه مزایایی برای موتور خودروها دارد. روغن موتور یکی از مهمترین و حیاتیترین ابزار مصرفی در خودرو است، کیفیت آن اهمیت زیادی برای صاحبان خودرو دارد.

یکی از این قطعات مهم، مبدل کاتالیست است که وظیفه دارد گازهای خروجی خطرناک را پالایش کند و از انتشار آلایندهها در اتمسفر جلوگیری به عمل آورد. با توجه به این که ایران کشوری نفت خیز است و نفت خام غنی و با کیفیتی دارد، مواد پایه استفاده شده در روغن موتور پارانوکس نیز بسیار با کیفیت هستند.

آخرین مطالب