اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

گروه اگزوز سازی پیا صنعت نیز، به عنوان یکی از برترین گروه های قطعه سازی در ایران برای رفع نیاز های این مجموعه

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

گروه اگزوز سازی پیا صنعت نیز، به عنوان یکی از برترین گروه های قطعه سازی در ایران برای رفع نیاز های این مجموعه محصولات اقدام به تولید اگزوز لیفان در مدل های مختلف کرده است. گروه خودرو سازی لیفان از شرکت های چینی فعال در زمینه تولید خودرو ایران محسوب می شود.

اولین مورد تلاش برای تولید بهترین اگزوز لیفان و در کنار تامین بالاترین کیفیت، تلاش برای تولید اگزوز لیفان ارزان خواهد بود.

در حالیکه رقابت در بازار خودرو هرروز رنگ و بوی تازه و ابعاد نوینی مییابد، در بالاترین بخش این بازار یعنی بخش ابرخودروهای الکتریکی نیز شاهد رقابت فشردهای میان بزرگان بازار از فراری و لامبورگینی تا پورشه و بوگاتی و مکلارن هستیم.

روغن کاری موتور برق نیز تا حدودی می تواند با کمک کردن به انجام صحیح کار ژنراتور، جلوی خرابی آن و انتشار مونوکسید کربن را بگیرد.

صابون طبیعی یکی از اولین مواد شیمیایی بود که به وسیله انسان تولید شد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار جهانی نموده است.

DS501 علاوه بر طراحی تخصصی داخلی خود که موجب ایجاد صدایی دلنشین و زیبا میشود ، با بهره وری از سیستم سایلنسر توانایی ایجاد دو حالت صدای اسپرت و فابریک را در خود جای داده است تا علاقه مندان بتوانند علاوه بر زینت بخشیدن به خودروی خود ، با خیالی راحت از صدای گاز دادن خود نهایت لذت را ببرند و در مواقع نیاز با نصب آسان و راحت قطعه سایلنسر صدای خودرو را به حالت فابریک برگردانند.

البته برای تعدادی محدود از خودروهای داخلی تسترهای توسط بعضی از شرکت ها ساخته شده که ایسیو به آن متصل شده و بعد از روشن شدن ایسیو به عیب یابی کمک می کند(در دیجی برد تعمیرات ایسیو ECU و دیگر یونیت ها فقط بر روی خودروهای وارداتی صورت می گیرد ) اما از آنجایی که ایسیو خودروهای خارجی مرتب تغییر می کنند و بسیار با هم متفاوت هستند ، امکان ساخت چنین دستگاه هایی وجود نداشته و کار عیب یابی به مراتب مشکل تر است.

میتسوبیشی لنسر جزو معدود اتومبیلهایی است که از سال 1973 تا کنون با بیش از 10 نسل تجربه تغییر در ساختار کلی خود، همچنان به عنوان یکی از بهترین خودروهای سدان با قابلیتهای اسپرت در سرتاسر جهان محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان با همان شیب صعودی به فروش میرود.

در دفترچه راهنمای اکثر موتور برق ها فاصله استاندارد و میزان صدا موتور برق در آن فاصله را بیان کرده است، به طور عمومی میزان صدا را بر حسب دسی بل و فاصله را تا 7 متر مشخص شده است، بنابراین با قرار دادن موتور برق در فاصله مناسب، از میزان صدای آن بکاهید و اگر بتوانید با تهیه کابل بلند تر این فاصله را افزایش دهید از میزان صدای آن بیشتر کاسته خواهد شد.

در اعیاد و دیگر مناسبت ها ی داخلی بر اساس حجم خرید از هدایای ما بهره مند شوید. این محصول در تمامی خودروهای داخلی و خارجی تا حجم موتور 3200cc قابل نصب میباشد. ما در این مجموعه تلاش میکنیم تا دو نیاز کلی را پوشش دهیم .

آخرین مطالب