اگزوز از ماشین سنگزنی

نخست گیربکس هشت سرعته ب ام و که با تعویض دنده های بسیار نرم و کاملاً دقیق یک سر و گردن بالاتر از گیربکس نسبتا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نخست گیربکس هشت سرعته ب ام و که با تعویض دنده های بسیار نرم و کاملاً دقیق یک سر و گردن بالاتر از گیربکس نسبتاً قدیمی و کمی خشن دوج ظاهر می شود و دوم لذت رانندگی بالاتر ب ام و که به وزن کمتر و مشخصات اسپرتی شاسی و سیستم تعلیق آن مربوط می شود، هرچند باید اعتراف کرد که قریب به اتفاق خریداران سری پنج با توجه به کلاس، قیمت خودرو و ترافیک سرسام آور تهران، هیچ گاه از تمام توانایی های اسپرتی این خودرو گران قیمت برای سریع رفتن و لذت بخش بودن استفاده نمی کنند، اما با توجه به وجود انواع چاله و دست انداز، فنربندی نرمتر دوج در هر شرایطی خودش را به خوبی نشان می دهد.

از کار افتادگی باتری معمولاً به دلیل افت آمپر (جریان های الکتریکی) اتفاق می افتد که به طبع باعث می شود تا باتری قابلیت نگهداری شارژ خود را از دست بدهد. پورشه ماکان چیزی از قدرت و زیبایی کم نداشت تا اینکه در مدل جدید به هر کدام آنها افزوده شد.

از طرفی پورشه ماکان در مدل پایه با یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر عرضه می شود که می تواند 261 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد. نسل جدید پورشه ماکان با تغییراتی ارزنده در بدنه و پیشرانه به بازار معرفی شد.

مسئله نگهداری انواع تجهیزات مربوط به تهویه از قبیل اگزاست فن سانتریفیوژ، اگزاست فن سقفی، فن دمنده سانتریفیوز، هواکش های آکسیال و… تصاویر قیمت انواع موتورسیکلت در 15 اردیبهشت 1400 ادامه توقیف موتور سنگین های بی مجوز در تهران قیمت موتور سیکلت های پرفروش در بازار چقدر است؟

این مشکل می تواند در موتور خودرو، اتصالات خودرو، اگزوز، جعبه دنده، فن ها، عایق بندی و یا هر مورد خاص دیگری باشد.

البته این موضوع از ظاهر این خودرو بسیار آشکار است. شرکت برابوس به تازگی از یک موشک زمین به زمین قد بلند رونمایی کرده اگر نگوییم سریعترین شاسی بلند جهان، می توانیم بگوییم یکی از سریعترین شاسی بلندهای جهان است.

بهتر است توضیحاتی در این باره به شما بدهیم. شرکت “صنایع سنگین کاواساکی” (KHI) یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که عمدتا به عنوان تولید کننده موتورسیکلت، انجین، تجهیزات سنگین، تجهیزات هوافضا و صنایع دفاعی، خودروهای ریلی و کشتی شناخته می شود.

AMG GTS با داشتن گشتاور 670 نیوتن متری برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 3.8 ثانیه زمان نیاز دارد. موتور قدرتمند AMG جثهی 1570 کیلوگرمی این خودرو را می تواند به حداکثر سرعت 310 کیلومتر بر ساعت نیز برساند.

از آنجا که روغن موتور بنز مناسب این خودرو اسپرت هم روغن مصنوعی است. با توجه به اینکه مرسدس بنز AMG GT که برای شرایط مسابقه ای طراحی و تولید شده است.

یکی از این ویژگی ها ماندگاری بسیار بیشتری است. این صدا خفه کن فقط برای موتورسیکلت هوندا 125 و 150 سی سی می باشد.

آخرین مطالب