انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟

این حالت میتواند در نتیجه خرابی وایرها و یا ایراد در محل اتصال وایر به کویل در موتورهایی که کویل به طور مستقی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این حالت میتواند در نتیجه خرابی وایرها و یا ایراد در محل اتصال وایر به کویل در موتورهایی که کویل به طور مستقیم روی شمعها قرار ندارد نیز دیده شود. دیزل ژنراتور میتواند زمانیکه کوپله آن انجام می شود طوری طراحی شود که کانوپی نیز بر روی آن قرار گیرد، به عنوان نمونه ژنراتورهایی که در ایران کوپله می شوند میتوان برای آن حین کوپله کانوپی سایلنسر نیز ساخت و یا با توجه به ابعاد کانوپی سایلنسر اروپایی که بناست روی آن نصب شود طراحی شود.

یک سر شلنگ را به وسیله بست به اگزوز موتور برق وصل کنید و سر دیگر شلنگ را داخل سطل آب قرار بدهید، نکته ای که باید توجه کنید این است که حتما موتور برق بالاتر از سطل آب قرار داشته باشد و برای جلوگیری از بازگشت آب به داخل اگزوز چند عدد سوراخ روی شلنگ جهت محکم کاری ایجاد می کنیم.

پس از آنکه موتور برق را در فاصله استاندارد قرار دادین، باید محلی که موتور برق روی آن قرار می گیرد، از جنس سخت مثل بتن، چوب و آسفالت نباشد، قرار دادن موتور برق روی این سطوح فقط باعث افزایش لرزش و سر و صدای موتور برق می شود، به جای این سطوح، سطوح نرم مانند خاک و چمن بهترین گزینه می باشد که باعث جذب صدای موتور برق می شود.

اگر به دنبال راه حلی مشابه عملکرد صدا خفه کن هستید، گزینه آب به پیشنهاد می شود، برای این کار شما نیاز به مقداری آب، سطل، شلنگ و بست نیاز دارید.

در ادامه فرآیند کاهش صدا موتور برق، راه حل دیگر گزینه ساخت جعبه صدا می باشد، وظیفه این جعبه محدود کردن صدای منتشر شده از موتور برق می باشد و آن را کاهش می دهد، از خوبی این بخش می توان به کم حجم بودن آن نسبت به تهیه 5 صفحه عایق در مرحله قبل اشاره کرد و خوبی دیگری که دارد می توانید این جعبه را خودتان بسازید، فقط اگرخودتان می سازید توجه داشته باشید سوراخ هایی روی جعبه جهت جریان هوا بگذارید، در صورت جریان نداشتن هوا موتور برق داغ کرده و آسیب می بیند.

اگزوز یک قطعهای است که در صورتی که آن را روی موتور سیکلت اضافه کنید، وظیفه دارد که دودهای حاصل از احتراق بنزین از محل خروجی محفظه احتراق و رساندن هوا را خارج کند.

مقاله طراحی و ساخت اگزوز کم صدا برای موتورسیکلت های CG125 با … در ساخت دیوارهای اتاق دیزل ژنراتور از بلوک سفالی یا سیمانی تو خالی استفاده می شود. سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز ساخت رایا مولد.

این سر اگزوز، در خود دارای یک پروانه کوچک بوده و به وسیله آن، حجم خروجی گاز از اگزوز و صدای آن، کم و زیاد می شود.راه بعدی مراجعه به اگزوزسازی و خرید یک کیت اگزوز است. گازهای اگزوز یکی از آنها است که در این بخش آن را بررسی خواهیم کرد.

مسئله ای که باید توجه کنید این است که هر مقدار توان بالاتری لازم داشته باشید باید موتور برق با توان بالاتر تهیه کنید که به طبع میزان صدای آن نسبت به موتور برق های کوچک تر، بالا خواهد بود، بنابراین قبل از خرید موتور برق فکر کنید که چه چیزی لازم دارید.

مسئله مهمی که در مورد موتور برق های اینورتر یا موتور برق های دیزلی کانوپی دار مطرح است قیمت بالای آن ها می باشد و هرشخصی توان آن را ندارد که بتواند این مدل ها را تهیه کند و به طبع باید موتور برق های معمولی تهیه کند که دارای صدا هستند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن