انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟

• جایگزین اسپری بدن: بجای اینکه از دئودورانت استفاده کنید، پودر بچه به زیربغل خود بمالید تا عرق و بوی آن را ج

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

• جایگزین اسپری بدن: بجای اینکه از دئودورانت استفاده کنید، پودر بچه به زیربغل خود بمالید تا عرق و بوی آن را جذب کند. ظاهر متفاوت آن با دیگر سر اگروزها به خوبی قابل مشاهده است و همین امر باعث میشود تا ظاهر اتومبیل به سمت اسپرت شدن برود.

خوب ، البته ، نباید این واقعیت را از دست داد که به دلیل مخلوط تیتانیوم ، چنین سیستم اگزوز به طور قابل توجهی به کاهش وزن خودرو کمک می کند. در رتبه دوم فهرست شرکای توسعه مدل RS ، مارک شوک مشهور جهانی Öhlins قرار دارد که شوک های فنری فولادی قابل تنظیم Trophy خود را به جایزه خود اختصاص داده است.

احتمالا این مشکل مرتبط با نشتی انژکتور سوخت و رگلاتور یا تنظیم کننده سوختی که راه آن بسته شده باشد، یا مسدود شدن خط بازگشت سوخت است.

قدرت کم موتور بدین معناست که کاربراتور یا انژکتور در موتور نمیتواند سرعت کافی را به داخل محفظه احتراق وارد کند و بنزین کمی که وارد میشود بسیار داغتر و شدیدتر میسوزد زیرا درون محفظه احتراق مقدار زیاد گاز اکسیژن در مقدار کمتر از سوخت وارد شده است این درجه حرارت بالا میتواند منجر به پیچ خوردگی و خم شدن ناگهانی شمعها در موتور شده و باعث خرابی و از کار افتادن آن گردد.

و یک نکته دیگر: من نذر کردم که هربار که بهترین راه حل را در بین رقبا می بینم ، از کلید یا کارت رنو برای دسترسی آزاد به خودرو تمجید می کنم.

از دیدگاه کاربر ، تمرکز بر دسترسی و قابلیت استفاده از نیمکت پشتی بسیار مهم است. هر تروفی مجهز به سیستم اگزوز آکراپوویچ است که کاملاً از تیتانیوم ساخته شده است و بنابراین ، علاوه بر پیچ و تاب موتور دلپذیرتر ، همانطور که می گویند ، با آکراپوویچ ، رنگ آمیزی صدای دلپذیرتری را نیز ارائه می دهد.

ما تردیدی نداریم که آکراپوویچ نمی توانست اگزوزی تولید کند که طبل را بشکند. که بکلی از موضوع مورد بحث ما خارجه .

و نه چندان زیاد زیرا این 250 "اسب" برای ما کافی نیست. درست است که برای سوار شدن به ماشین باید کمی حرکت کنید ، اما هنگامی که روی صندلی می نشینید ، احساس می کنید مثل یک نوزاد در آغوش مادر خود هستید.

حتی نصب یک صندلی کودک در اتصالات ISOFIX باعث افزایش کالری برای سه وعده غذایی در روز می شود. به کار می روند. سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور سبب کاهش صدای دیزل ژنراتور می شود زیرا همانگونه که می دانیم موتورهای دیزلی به هنگام کار صدای بسیار زیادی تولید می کنند که بسیار آزار دهنده است.

جهت یافتن میزان قدرت دستگاه ها و قدرت مورد نیاز از دیزل ژنراتور می بایست آمپر را در ولتاژ مصرفی ضرب نماییم. از فضای داخلی یک خودروی کوپه چه می خواهید؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن