انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟

HAC که از سرواژه های عبارت Hill-start Assist Control "کمک و کنترل به شروع حرکت در شیب (سربالایی)" گرفته شده ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

HAC که از سرواژه های عبارت Hill-start Assist Control "کمک و کنترل به شروع حرکت در شیب (سربالایی)" گرفته شده است، به راننده کمک می کند تا زمانی که در یک سراشیبی متوقف است و قصد دارد شروع به حرکت به سمت بالا کند، از حرکت رو به عقب خودرو جلوگیری شود.HDC یا Hill Descent Control این سیستم سرعت خودرو در زمان پایین آمدن از یک سرازیری یا تپه را کنترل میکند.

استفاده از مواد با کیفیت عالی باعث کاهش وزن می شود که در تمامی زمینه ها باعث افزایش کارایی خودرو می شود ، برای مثال سیستم اگزوز لامبورگینی مورسیه لاگوی ما 30 کیلوگرم سبکتر است و سیستم اگزوز لوتوس Exige Ti ما 8.5 کیلوگرم کاهش وزن را به همراه دارد - هر دو سیستم اگزوز باعث کاهش وزن قسمت عقب و افزایش تعادل می شوند.

شارژر باتری جدای DC با ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور در ارتباط است. موسسه فنی اتحاد با دانش فنی سی ساله خود در امر ساخت سایلنسر اگزوز ژنراتور ها در توان های مختلف آماده همکاری با شرکت و ارگان های دولتی و…

دیزل ژنراتور های سایلنت یا بی صدا چگونه هستند: دیزل ژنراتور های سایلنت به دیزل ژنراتور هایی گفته می شود که دارای یک کاور یا اصطلاحا کانوپی سایلنسر هستند این گونه دیزل ژنراتور ها انواع مختلفی دارند.

کاتالیزور خودرو یکی از اجزای مهم خودرو است که باعث کاهش آلایندگی خودرو و همچنین خرابی آن باعث افزایش آلایندگی و مصرف سوخت خودرو می شود که در ذیل به توصیف آن و علائم خرابی آن خواهیم پرداخت. من همه آنها را می خوانم و با توجه به خواسته های شما برنامه ای را با صداهای جدید گشتاور به روز می کنم که می خواهید آن را بشنوید.

حق با شماس من به اشتباه اپلود کردم هایابوسا 1300 و چهار زمانه که از اگزوزش نیز قابل تشخیصه:wall3:---------- Post added at 11:23 PM ---------- Previous post was at 11:13 PM ----------جنس اگزوزا توی دو زمانه و 4 زمانه چیه تقریبا میشه گفت 4 زمانه ها صدای بهتر و طراحی اگزوز بیشرفته تری به 2 زمانه ها دارن و برا هر 2 میشه از انواع الیاژ فلزات بستگی به مشخصات انجین و توانشون نصب کرد در کل جنس اگزوز در 2 زمانه زیاد مطرح نیس از این توری که تو اگزوز هست واسه این دو تا فرق داره؟

البته من فقط تغیر رینگ رو تو تیپ ها متوجه شدم ! دو لایه آخری شامل درزگیر و یاطاقان برای "میله ی خروجی" است.همچنین این قسمت ها با دو بخش محفظه که گردنده را شامل می شود, آب بندی شده است.سطح داخلی این قسمت ها بسیار صیقلی می باشد تا قطعات آب بندی کننده کار خود را بخوبی انجام دهند.و مجاری ورودی (مکش) در انتهای هر یک از این قسمت ها قرار دارد.

هم چنين دريچه هاي ورود گاز و خروج دود بزرگتر از نوع پيستوني مي باشد در نتيجه راندمان حرارتي نسبت به موتور پيستوني با لا تر است. ، با موتور سیکلت "Kovrovets-175V" در رالی بین المللی موتور كه در ژنو (سوئیس) برگزار شد ، شركت كرد.

قدرتش در مدلهای استاندارد 95 اسب و حداکثر سرعتش 172 کیلومتر بر ساعت بود. و نسبت به مرکز میله جابجا شده است.هر rotor بر روی یکی از برآمدگی ها نصب می شود.

وجود دارد.این بخش برای هدایت چرخش rotor است.همچنین گردنده (rotor) بر روی برآمدگی های دایره ای بزرگ میله (شفت) سوار می شود. قسمت مرکزی شامل دو مجرای مکش, هر یک برای هر گردنده است.همچنین این دو گردنده (rotor) سوا می شوند بنابراین سطح خارجی باید بسیار صیقلی باشد تا موتور آب بندی شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن