از اگزوز ماشین آب میاد نشانه چیست

شرکت های تولید کننده این نمایندگی ها را ایجاد می کنند تا بتوانند میزان سود دهی خود را به حداکثر برسانند و خطو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

شرکت های تولید کننده این نمایندگی ها را ایجاد می کنند تا بتوانند میزان سود دهی خود را به حداکثر برسانند و خطوط تولید خود را فعال تر نمایند. مواد روکش دارای سطح ناهموار و نامنظمی برای افزایش سطح هستند که به حداکثر رساندن سطح فعال از نظر کاتالیزوری برای واکنش با اگزوز موتور کمک می کند.

ممکن است در روزهای بسیار مرطوب، آب از تهویهمطبوع مانند شیر آب برروی زمین ریخته شود، تا جایی که رطوبت کابین تقریبا از بین برود.

کارشناسان میگویند که اگر این قطعه درست کار کند تا ۹۰ درصد این گازهای سمی گرفته میشود. اگر ممکن است سوخت دور آرام را تنظیم کنید. تنظیم دلکو صحیح نیست.

دور آرام موتور (سلو) نرم نیست. پلاتین درست تنظیم نیست و یا خال زده است. پلاتین را تنظیم کنید و در صورتیکه فرسوده باشد، تعویض نمایید.

با این حال خیالتان راحت باشد؛ زیرا در بازار ایران می توانید با طیف گسترده ای از سر اگزوزها مواجه شوید که با قیمت های فوق العاده مناسبی بفروش می رسند و تنها کافی است شما مدل دلخواه خود را انتخاب نمایید.

قطعات فرسوده و یا خراب شده را تعویض نمایید. عمل ساسات را کنترل کنید. ساسات گیر کرده است. شمعها کثیف و یا نامیزان است. کاتالیزور به مرور زمان کارایی اولیه خود را از دست می دهد یا اینکه ممکن است در اثر یک حادثه آسیب ببیند و نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

اگزوز قهرمانی یا همون اگزوز شکاری که اسم قدیمش بوده قطعهای هست که با نصب به جای اگزوز قبل موتور سیکلت نصب میشه که دود حاصل از واکنش شیمیایی را که در سیلندر ایجاد میشود به خارج از موتور سیکلت انتقال میدهد.

قسمت گلویی شامل دو قطعه لوله است که با ابعاد مورد نظر توسط دستگاه اره لنگ برش داده شده و پس از برش یکی از لولهها که قطر کمتری دارد در داخل لوله بزرگتر قرار گرفته و در قسمت ابتدایی به لوله بزرگتر نقطه جوش شده و لبه آن توسط پرس فرم داده میشود و سپس به دلیل نیاز به دقت بالا در خم کاری و برای ایجاد محفظه خالی بین دو لوله برای کاهش انتقال دما به سطح خارجی، در قسمت خم توسط دستگاه خم سیانجی خم کاری شده و در قسمت انتهای دو لوله نیز به هم نقطه جوش میشود.

آخرین مرحله مربوط به بازرسی فیلتر هواکش است ( در صورت اطمینان از صحت عملکرد سنسور اکسیژن). اتصالهای کاربراتور را به منیفولد محکم کنید. کاربراتور خفه کار می کند. هنگامی که موتور گرم است در دور آرام موتور خاموش می شود.

دور آرام در دور کمی است. همچنین در حال حاضر قطعه یدکی اصلی در دو بسته بندی سفید و کارتنها قهوهای رنگ عرضه میشوند. در اينصورت رادياتور را باز كرده و سيخ مي زنند. در این مقاله در رابطه با اگزوز هوندا 125 ، کارکرد و ویژگیهای آن و البته فروش آن صحبت خواهیم کرد.

آخرین مطالب