آشنایی با سیستم اگزوز خودرو - کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین

EPA میزان تولید گازهای گلخانه ای را برای ژنراتورهایی که برق تأمین می کنند، تنظیم می کند. فیلر گیری یعنی تنظیم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

EPA میزان تولید گازهای گلخانه ای را برای ژنراتورهایی که برق تأمین می کنند، تنظیم می کند. فیلر گیری یعنی تنظیم همین فاصله، این کار قطعا عملکرد انجین را بهبود میبخشد و باعث میشود که انجین بهتر کار کند و در نتیجه سرعت موتور سیکلت افزایش پیدا کند.

صفحات صفحه کلاچ بدلیل کارکردن و سایش بسیار زیاد در مجاورت یکدیگر معمولا پس از مدتی کج و معوج شده و بدرستی در کنار هم کار نمی کنند. عملکرد این سیستم نیز در کنار سیستمهای کنترل پایداری، انتقال قدرت و سیستم تعلیق، با انتخاب حالتهای رانندگی Strada، Sport و Corsa تغییر میکند.

نمای ظاهری موتور سیکلت زونتس 250 به وضوح از شخصیتهای سری فیلمهای تخیلی تبدیل شوندگان الگوبرداری شده است؛ طوری که وقتی از نزدیک به این محصول مینگرید، احساس میکنید که هر آن امکان دارد این موتورسیکلت تبدیل به یک ربات مسلح شود.به هر حال این سبک طراحی میتواند مورد توجه برخی از مشتریان قرار بگیرد و رضایت ایشان را جلب سازد اما از طرف دیگر شاید برخی افراد نیز ظاهر کلاسیک و متعارف سایر محصولات استریت یا نیکد را بیشتر بپسندند.

پیشرانهی تنفس طبیعی لامبورگینی توانایی رسیدن به دور موتور فوقالعده ۸۶۰۰ دور بر دقیقه را دارد و اگر با محصولات این برند مطرح آشنا باشید، قطعا از صدای بینظیر پیشرانههای لامبورگینی آگاه هستید. اگر صرفا علاقهمند به یک سواری مطلوب با یک موتورسیکلت استریت نسبتا خاص هستید و نیازی ندارید تا به این زودیها موتورسیکلت خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید، میتوانید از سواری با زونتس 250 لذت ببرید.

در هر حال وسايل نقليه در حال گردش بايد حق تقدم عبور وسايل نقليهاي را كه در مسير مجاز خود مستقيم ميروند و حق تقدم پيادگاني را كه از گذرگاه پياده در حركتند رعايت نمايند.

استارت موتور در زونتس هم به شکل هندلی و هم الکتریکی امکان پذیر است. دراينصورت مسئوليت انباركردن وحفظ آن بعهده مالك وراننده است. رینگهای ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب سنتناریو نیز درون لاستیکهای پیرلی پی زرو قرار گرفتهاند که نوار رنگی زرد در آن مشاهده میشود.

سنتناریو در بخش کابین خود نیز به طور گسترده از فایبر کربن بهره برده تا وزن خودرو کاهش قابل توجهی پیدا کند. سنتناریو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان احتیاج خواهد داشت و در مدت زمان ۲۳.۵ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.سنتناریو به سیستم فرمان جدیدی مجهز شده است که در شرایط خاص به چرخهای عقب نیز زاویه خواهد داد تا شعاع چرخش خودرو کاهش یابد.

شتاب 0 تا 60 این موتور سیکلت 144 کیلوگرمی برابر با 3.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن معادل 145 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است؛ اما در عمل احتمالا نمیتوان با آن از 140 کیلومتر بر ساعت فراتر رفت.

میانگین مصرف سوخت زونتس 250 برابر با 3.2 لیتر هر 100 کیلومتر برآورد میشود که مصرف سوخت متعادلی نسبت به حجم باک 11 لیتری این موتور سیکلت خواهد بود.

فقط بخشهای خاصی از خودرو به رنگ زرد رنگآمیزی شدهاند که جلوهی فوقالعادهای به خودرو بخشیده است. این میزان از توان، ۱۹ اسب بخار بیشتر از قدرتمندترین خودروی لامبورگینی، لامبورگینی اونتادور سوپرولاچه، است. برای مشاهدهی تمامی مطالب مرتبط با این رویداد مهم به صفحهی نمایشگاه خودروی ژنو 2016 مراجعه کنید.

آخرین مطالب